كونت فريق كامل من لاعبين نجوم الأسبوع والأبطال أبهرني أداؤهم eFootball 26

كونت فريق كامل من لاعبين نجوم الأسبوع والأبطال أبهرني أداؤهم eFootball 26

النص الكامل للفيديو

الاسبوع ده يا رجاله نزل معانا باك نجوم دور ربع النهائي لدوري ابطال اوروبا اللي فيه نسخه اسطوريه من عثمان دمبليه ولامين يمال ولوكمان ولاعيبه ثانيه كثير في الباك ونزل برده باك نجوم اسبوع في نسخ اسطوريه من ريان شرقي فان دايك وباريلا فانا قررت النهارده يا رجاله اني هفتح على الباكين دول واللاعيبه اللي هتطلع لي هنجربهم في تشكيله كامله من لعيبه نجوم الاسبوع ونجوم دوري الابطال وهنشوف هل تشكيله كامله من لاعيبه نجوم الاسبوع هيكون ادائها اسطوري ولا لا فانت النهارده يا صاحبي على ميعاد مع فيديو رايق فما تنساش تحضر كوبايه الشاي بتاعتك او كوبايه القهوه واللايك الاسطوري بتاعك مهم جدا بالنسبه لي وما تنساش برده تشترك في القناه عشان نوصل نص مليون اخ ان شاء الله في اسرع وقت واهم حاجه ما تنساش تصل على النبي على د الصلاه والسلام وتدعي اخواتنا مع في كل مكان ربنا ينصرهم ويقويهم ويلا بينا على الفيديو زي ما انتوا شايفين يا رجاله قبل ما نبدا تفتيح باكدجات انا كونت تشكيله كامله من لاعبين نجوم الاسبوع احنا النهارده اللاعيبه اللي هتجي لنا هينضموا لهذه التشكيله عشان نكون اقوى تشكيله للاعيبه نجوم الاسبوع بالكامل ونلعب بيها في الديفيجن تعال نشوت يا باشا ضربه الجزاء كده امبارح شطناها على اليمين نشوطها النهارده على الشمال ومش هتتصد زي الفل يوم يمين ويوم شمال وبتتسجل دايما الحمد لله وزي ما انتم شايفين احنا معانا بونص فتقريبا بنعدي دي بتاع تسع نقاط تقريبا مش ست نقاط كالعاده خدنا فتحه على راول لكن لسه لسه اديلي جيم مش دلوقتي وتعال بقى نروح لباكات نجوم الاسبوع معانا باك دوري ابطال اوروبا اللي فيه عثمان دمبليه لوكمان ولامين يامال ومن داخل الباك معانا ارض جولر كاي هافرتس الكسندر ارنولد ديفيد رايا ماركينيوس لاعب من سبورتنجبونا وداني اولمو واخر واحد وهو ماتيو روجيري فكره ان معاك في الباك ده لمين يامال وعثمان دمبليه تقريبا الاثنين بيوصلوا 102 في التشكيله فحاجه اسطوريه ولامين يامال كمان بيلعب ار ام اف وكريتيف بلاي ميكر فهيشتغل مع كرويف المفروض ان اللينك اب بتاع كرويف هيكون اسطوري معاه وعثمان نمبليه بيدي بلاين فورورد وبيلعب في كل المراكز اللي قدامكم دي اردا جولر طبعا اللي مسجل ضربه حره فهتلاقي الطاقات بتاعه الضربات الحره عنده اسطوريه يعني واضح زي ما انتم شايفين ضربات حره 90 وكيرل 90 بره التشكيله يعني لسه بره التشكيله لسه في التشكيله هيزيد له بتاع ثلاث نقط كمان وسيبك من الابطال احنا معانا هنا كمان باك نجوم اسبوعي يعتبر ممتاز عندنا ريان شاركي فان دايك باريلا من بره ومن داخل الباك معانا واتكنز ورابيو وبقيه اللاعيبه الصراحه مش احسن حاجه لكن برده يا رجاله معانا لاعيبه هنا احتمال تكون جليتشات يعني فاندايك النسخه دي في الغالب هيكون اسطوري دي طاقاته في الدفاع بره التشكيله وريان شاركي اي نسخه منه بتكون اسطوريه فتصور النسخه دي يعني طاقات يا جدعان بره التشكيله برده ممتازه فيلا بينا دلوقتي نروح كده على باك دوري ابطال اوروبا ونفتح الفتحه المجانيه وبسم الله الرحمن الرحيم ان شاء الله يكون حظنا اسطوري ومن اول فتحه يا رجاله ده شكله ارنولد يعني واضح ان ده ارنولد فتمام زي الفل يا رجاله جالنا رسميا ترند الكسندر ارنولد من اول فتحه على باك دوري ابطال اوروبا اسلوب لعب ارنولد يا رجاله زي ما انتم شايفين هو الاتاكينج فول باك بيلعب برده ار ام اف وبيلعب سي ام اف ودي الطاقات اللي عنده عنده لوفتت باص اسطوري فتمام الفتحه المجانيه على باك نجوم الاسبوع يلا بسم الله الرحمن الرحيم ده مين ده مش عارف 94 راس حربه اه ده واتكنز واتكنز يا رجاله تمام واتكنز من اول فتحه على باك نجوم الاسبوع جول بوتشر ودي طاقاته يا رجاله زي ما انتم شايفين يعتبر مهاجم خفيف لكن الصراحه ما فيش حاجه عنده هتكون معديه 90 غير السبيد بس اللي بيميز واتكنز هو استخدام قدم الضعيفه ادي دلوقتي يا رجاله ثاني فتحه على باك الابطال وبسم الله الرحمن الرحيم ده بتاع سبورت انجلش بونا ده ضامن مكانه يعني دايما بيكون ضامن مركزه لاعب سبورت انجلش بونا هينضم لتشكيلتنا طبعا اسمه صعب الصراحه يا جدعان هو في الغالب نرويجي يعني في الغالب غالب ده اسمه نرويجي مورتن هايلامان هايلمان يا رجاله عموما ده انكر مان يا رجاله فتمام وعنده طاقات دفاعيه شغاله والله وسبيد شغال برده هيتجرب 100% هتجرب النهارده كمان عنده مهارات باصات كتير جدا مع مهارات دفاعيه وكابتينسي كمان فتمام نكمل دلوقتي فتحاتنا على باك نجوم الاسبوع دي ثاني فتحه يا رجاله اي ام اف 94 وهو مورجان جيبس وايت الاسطوره يا رجاله اسلوب لعبه هو الهول بلاير بيلعب في كل المراكز اللي قدامكم دي بيلعب مهاجم حتى ودي طاقاته زي ما انتم شايفين يعتبر متكابل جدا الصراحه وسرعته كويسه مش بطيء وعنده كيك باور فتمام بس استخدام قدمه ضعيفه سيء جدا دبل تاتش مهارات في التسديد ومهارات في البساط وكابتنسي برده دي كده الفتحه الثالثه على باك نجوم الاسبوع عايزين حد من ريان شاركي او فان دايك يعني حد من ريان شاركي او فان دايك جالنا رابيو يا رجاله خط الوسط الفرنسي رابيو اللي في الغالب بوكس تو بوكس يعني مش محتاج اشوف تقريبا اسلوب لعبه متاكد انه بوكس تو بوكس من قبل ما بشوف دي الطاقات اللي عند رابيو زي ما انتم شايفين مش طاقات مبهره الصراحه الطاقات الدفاعيه شغاله سبيد واكسيرشن وكيك بار كويسين اخر فتحه على باك نجوم الاسبوع عايز حد من ريان شاركي او فان دايك يا ريت يعني اه جالنا لاعب 96 سي ام اف اللي هو هيكون باريلا تمام حلو هل النسخه دي من باريلا هتكون اوركستريتور ولا بوكس تو بوكس؟ بوكس تو بوكس يا رجاله باريلا وانا هشوف طاقاته في التشكيل تعالوا نكمل دلوقتي على باك دوري الابطال اللي فاضل لنا عليه فتحتين بس فكده دي هتكون ثالث فتحه على باك دوري ابطال اوروبا وده شكله اولمو فتمام اولمو اكيد هيكون هول بلاير في الغالب هيكون هول بلاير او كريتيف بلاي ميكر بس بما ان لمين كريتيف بلاي ميكر ففي الغالب اولمو هيكون هول بلاير هول بلاير فعلا اولمو يا رجاله بيلعب ار دبليو اف وبيلعب ال دبليو اف وزي ما انتم عارفين اولمو بيكون استخدام قد الضعيفه برده ممتاز فتمام ودي المهارات الم موجوده عنده يا رجاله دبل تاتش سول كنترول وان تاتش باس رو باسنج عندوش ش الفيرست تايم شوت عنده السوبر صب فتمام يلا بينا دلوقتي على اخر فتحه معانا على الباك اخر فتحه معانا على باك دوري ابطال اوروبا وجالنا ماركينيوس خلي بالكم النسخه دي من ماركينيوس ممتاز النسخه دي من ماركينيوس عاجباني جدا هوري لكم دلوقتي طاقاته في التشكيله تعالوا دلوقتي بقى يا رجاله نضيف اللاعيبه الجديده لتشكيله نجوم الاسبوع اولا كده تعال نجيب ماركينيوس مكان ماركينيوس النسخه الجديده بتوصل 102 في اسطوري ممكن تكون مشكله ماركينيوس الوحيده وهي طوله اللي هو 183 سم اسلوب لعب وبيلد اب وخلي بالك النسخه اللي فاتت اللي انا لسه مطلعها من التشكيله كان الديستروير زي ما فيها رجاله دي طاقاته الدفاعيه طاقات اسطوريه ولو نزلت على السبيد هتلاقيه 88 ممتاز وفيزيكال كونتاكت 89 وبالنس 82 كمان بالنسبه لمدافع اسطوري الفورما عنده انويفرينج وزي ما انتم شايفين يا رجاله دي كل المهارات الدفاعيه اللي عنده عنده تقريبا كل المهارات حتى مضاف لهسلايدينج تاكل لان النسخ العاديه ما كانش بيبقى عنده السلايدينج تاكل متضاف له وطبعا الكابتينسي والفايتن سبيرت عشان يكمل معاك الماتش للاخر الستامن عنده كام الاستامين عنده 89 اصلا فتمام تعال نجيب باريلا ينضم معانا للتشكيله زي ما انتوا شايفها يا رجاله باريلا بيوصل 100 من غير بوستر ودي حاجه كويسه ودي تقاطع يا رجاله بول كنترول 90 لو باس 90 مع دربلينج وتاي بوزيشن شغالين لوفت الباص حتى 88 كويس جدا 87 سبيد 88 اكسريشن 91 كيك باور هيكون عليه تسدات اسطوريه بالانس 88 مع استامنا 93 وطبعا الفورم ان وفرينج ودي المهارات اللي موجوده عند بار مهارات بساط كتير جدا مع مهاره البلوكر وتقريبا احنا كل اللاعيبه اللي موجوده عندنا النهارده عندها الكابتنسي والفايتنج سبيل تقريبا تعال نجيب برده اللاعب الانكور مان بتاع سبورتنجبونا ممكن يكون تجربه اسطوريه ما نعرفش ودي طاقاته يا رجاله في التشكيله زي ما انتم شايفين عنده طاقات كويسه جدا فتمام يا رجاله ممتاز والستمن عنده 92 وطبعا مش محتاج اقول لك ان عنده الكابتينسي والفايتنج سبيرت برده تعالى دلوقتي نجيب اولمو اللي بيوصل في التشكيله 99 اولمو ممكن نعتمد عليه النهارده كبديل دي تقاطع رجاله في التشكيله 90 بول كنترول 89 دربلينج و91 تايب بوزيشن و88 لو باس 89 سبيد 92 اكسريشن و92 بالانس كمان عنده كمان الفايتنج سبيرات ودي حاجه كويسه يعني ان كونامي تقريبا بتضيفها لكل عيبه نجوم الاسبوع دي حاجه كويسه طبعا يا رجاله برده هنجيب ارنولد اللي بيوصل في التشكيله 100 زي ما انتم شايفين وكده ظبطت تشكيلتي على اننا نلعب بارنولد اللي يا رجاله دي طاقاته في التشكيله لو باس 91 مع لوفته باص 93 9 هيعمل عرضيات اسطوريه كيرل 91 طبعا يساعده في العرضيات سبيد 91 مع كيك باور 92 اسطوري وطبعا ارنولد عنده كل المهارات اللي تساعده ان هو يعمل عرضيات اسطوريه يعني عنده كل مهارات البساط تقريبا بس ما عندوش في الدفاع غير مهاره الانترسبشن تمام مش مشكله جيبس وايت يا رجاله زي ما انتم شايفين بيوصل 100 في التشكيله ودي الطاقات اللي عنده على السريع متكامل جدا الصراحه متكامل جدا لكن ما عندوش طاقات كتير مع الدقيقه 90 فتمام ممكن يكون هو الاساسي واولمو يكون بديل بما ان اولمو عنده السوبر صب وجبس وايت كمان عنده دبل تاتش وبتاع فتمام عنده فيرست تايم شوت كمان جبت برده رابيو اللي بيوصل في التشكيله 99 وبالمره عشان نكون جربنا كل اللعيبه واتكنز اللي بيوصل برده في التشكيله 99 فزي الفل يا رجاله دي هتكون تشكيلتنا النهارده اللي احنا هنجربها في الديفيجن كلها لعيبه نجوم الاسبوع مع كمان اللينك اب اللي هيكون ما بين فيرتس وماركوس ترام اللي هو فوكس ان ذا بوكس هنلعب برده بلامين يا مال النسخه ال 103 اقوى نسخه لمين يامال نزلت في نجوم الاسبوع تقريبا ممكن تكون مشكلتنا الوحيده ان احنا ما عندناش اي ديستروير في الدفاع زي ما انتم شايفين خط دفاعنا كله بيلد اب لكن باذن الله دي مش هتكون مشكله بالنسبه لنا احسن حاجه في التشكيله يا رجاله اللي زي ما انتم شايفين معظم اللاعيبه عندنا حالتها ايه ودي احسن حاجه يعني معظم اللاعيبه هتكون حالتها كويسه تعالوا نروح دلوقتي بقى على الاي فوتبول ليج ويلا بينا يا رجاله على اول ماتش معانا في حلقه النهارده حابب افكرك بس يا صاحبي قبل نبدا الماتشات باللايك بتاعك عايزين نوصل الفيديو ده ل 10,000 لايك انتوا قدها رجاله وشكرا على الدعم الاسطوري مؤخرا واليوتيوب بيقول لي ان اكث من 40% من الناس اللي بتتفرج وبتعمل لايك ناسيه انها تشترك في القناه سبب ان انت بتتفرج وعاجبك الفيديوهات فالفيديوهات بتجي لك وانت مفكر ان انت مشترك في القناه فعايزك تتاكد دلوقتي عشان خلاص يا رجاله احنا في طريق النص مليون وان شاء الله هنوصل لها في اسرع وقت ويلا بينا دلوقتي نكمل الفيديو الاسطوري اسم الخصم ده تقريبا خلينا نربط فتمام يعني هو هيكون ميت على الفوز ويقابل تشكيله كامله نجوم اسبوع لكن دي حالات العيبه اللي عندنا يا رجاله فتمام داني اولمو في يومد في يوم وتشاوميني في يوم عندنا بدلاء اسطوريين تعال نروح دلوقتي نشوف تشكيله الخصم اللي بيلعب زي ما انتم شايفين على الاستحواز احنا نلعب على الاوت وايد ده بيلعب بمدرب جي بي مدرب جي بي بالتشكيله زي دي مش عارف ازاي اعتقد جتله كذا فرصه ان يجيب مدرب بس تمام يمكن هو مقتنع بجوارديولا جي بي اكيد بيادي اداء اسطوري معاه نسينا ندي تعليمات للاعيبه هدي اتاكين لارنولد وهندي برض كوانتر تارجت للاسطوره ترام بس كده مش هندي اي تعليمات تانيه يلا بسم الله الرحمن الرحيم يلا فيرتس حلو قوي ماشي بصوا ترامب جيل فيفيرتس ازاي اعتقد دي ليها علاقه باللينك اب 100% يا نهار ابيض يا نهار ابيض احنا الجهه دي في الدفاع يا جدعان ضايعه خالص ضايعه خالص بمعنى الكلمه روح يلا حلو يا ترام طب تمام مش مشكله مش مشكله يا رجاله تعالوا دلوقتي ممكن نرفع الركنيه دي بباريلا باريلا 90 ده احنا كنا نبصيها احسن هو مش قال ان احنا نبصيها على فكره لا مش نباصيها احسن يا نهار ابيض على الحارس طب حلو طب حلو الحمد لله الحارس صدها مرتين من فاندايك الاسطوره يا نهار ابيض حلوه الصراحه حلوه جميله ماقدرش اتكلم يا جدع فان بوتيتن يا جدعه ازاي ايه ده بقى انا مش فاهم ما باريلا مش راضي يروح على الكوره رجاله السوبر صب ممكن نزل برض تشاوميني وممكن ايرلين هلاند مش مهم دلوقتي اللينك اب فينسيوس جونيور ممكن نزل برضو رابيو بس كده زي الفل ايوه كده يا اولمو ايوه كده يا اولمو اولمو نزل على طول ما لحقش يسمي حرفيا يعني على طول سجل هدف حلوه يا اولمو يا ابن اللعيبه يا نهار ابيض على السوبر صب التاريخي تاريخي يا اولمو تاريخي يا اولمو قلتلكم يا جدعان قلتلكم معانا اولمو وهالندد على الدكه يا نهار ابيض مش كده يا عم ازاي يا عم صد حاجه يا را صد حاجه يا رايك يا رايا تقريبا ثلاث زد بثلاث اجوال يا جدع ازاي دي ده في نص الجول والله سددها في نص الجول عشوائيه للاسف يا رجاله اتعادلنا الماتش ده ثلاثه ازب ثلاث اجوال والله قلت لكم ما صدش ولا كوره رايا ما صدش ولا كوره اول مباراه غير موافقه لرايا بالمره يعني فايه انا هدور على الحارس بديل ليه انا ماركزتش في موضوع الحراسه انا جبت حارس على طول لكن تعال نشوف لو معانا كورتوا مثلا معان معانا مين ماين خوان جارسيا ماين بيوصل 99 برده خوان جارسيا برض 99 كلهم 99 تقريبا اقول لك حاجه انا ممكن اجيب نوير نوير كان متالق بس هي كونامي ما نزلتوش اساسا بس هو كان متالق كان ضد ريال مدريد فتمام الكاتشينج عنده مش احسن حاجه بس مش مشكله بس انا حاسس انه هيصد عن رايه يا جدع انا مش فاهم اخر التسديده من بل دي والله كانت سهله جدا سهله جدا حلقه اللعيبه فلوريا انفرتس حالته مش احسن حاجه عندنا حد كريتيف لي ميكر غيره عندنا غيره جرين وود جرين وود كريتيف لي ميكر بص اقول لك حاجه مش مهم مش مهم اللينك اب في الماتش ده اللينك اب اصلا مش اسطوري يعني فانا هلاعب اولمو كال دبليو اف بما انه في يوم يعني فهلعبه اساسي وزي ما انتم شايفين الخصم بيلعب كويك كونتر وبيلعب بخمسه في خط الدفاع اسطوري احنا هنلعب برده على اسلوب الاوت وايد يا رجاله صح انتوا يعني لو ما لاحظتوش احنا بنلعب اوت وايد يعني بجد كرويف افضل في الاوت وايد بكتير عن البوزيشن بكتير فرق كبير ماعرفش بجد ليه بس انا لاحظت الموضوع ده كرويف افضل بكتير على الاوت وايت جيبسون وايت لاولمو حلوه اولمو قوي ماشي ارزع اولم فوق جول يا عم بقى هي كانت المفروض ستانن ستانن كانت ممكن تيجي بس انا كنت خايف من المدافع المدافع كان قريب مني كان ممكن يقطع الكوره ده ايه يا يا جدع بقى يلا تراب صفر صفر يا رجاله شوت اول لكننا كنا افضل من الخصم الخصم ما لعبش خالص شوط اول لعيب يا باريلا لعيب قوي يا باريلا طب باص الكوره يعني بحس الكوره بتروح روح الكوره بتروح غلط خالص والله بجد يعني لعيب يا ترام لعيب يا ترام كده يا ترامسيه ممتازه من ترامسيه خرافيه باريلا عاجبني جدا في الماتش ده بس حاسس ان اللعبه ضده شويه يعني اللعبه هي اللي ضده احنا ممكن ننزل بلينجهام وممكن ننزل جرين وود نريح لمين مش ماشيه معاه برده في الماتش ده قوي عشان نفعل اللينك اب هنفعل اللينك اب مع جرين وود هنزل كيليان امبابي هدخله برده جنب ترام وبس كده يا رجاله ده هيكون شكل تشكيلتنا لسه الخصم بيلعب لعب بخمسه في الدفاع زي ما هو ما غيرهمش يلا باريلا لعيب يا باريلا اسطوري بجد دي اول تسدل الخصم على فكره مش عارف تتسمى تسدا ولا لا بس دي اول تسدل للخصم تاني تسدل الخصم انا مش فاهم في ايه بجد اصلا ممكن ترتدي تيجي جول ليه فاهم ممكن ركنيه تيجي جول ليه برده ما حدش يعرف يلا ارنولد لا يا جدع والله فكرتها تروح فكرتها تروح بجد يا ارنولد حرام عليك حلو يا ماركينيوس اسطوري يا ماركينيوس زي الفل يا رجاله كسبنا هذه المباراه زي ما انتم شايفين 1-0 والخصم زي ما انتوا شايفين هي تزد على الجول وحتى الثانيه اللي هو سدادها بعيده دي ما كانتش على الجول اصلا فتمام ماعرفش ايه الثالثه دي بجد كسبنا ضد خصم بيلعب بخمسه في الدفاع الحمد لله بتشكيله كامله من لعيبه نجوم الاسبوع يلا بينا دلوقتي يا رجاله على ثالث ماتش معانا في حلقه النهارده زي ما انتوا شايفين يا رجاله دي حاله اللعيبه اولم في يوم برده اولم هنسيبه سوبر صب سوبر صب بيكون احسن بكتير وممكن نلعب في هذه المباراه بتشكيلتنا الاساسيه زي ما انتم شايفين الخصم بيلعب لونج بول احنا هنتنين على اسلوب الاوت وايد ولو عايزين نغير على اسلوب الاستحواذ ممكن نغير داخل المباراه فتمام زي الفل يلا بسم الله الرحمن الرحيم لا مين يا مال حلو قوي يا جدع بس ده كان فقاره برده ما صعبه يا لعيبه ترامب يا جدع حطها في الجول حرام عليك يا ترام والله انت بضيع كذا كوره يا ترام في حلقه النهارده غريبه جيبسن وايت جبس وايت يا جدع انا عايز اعرف الحراس عندي ما بيعملوش الحركات دي ليه رفعت الكوره دي على السريع كده بارنولد هتيجي جول على طول فان دايك ضيع كوره سهله دي كوره سهله كانت ممكن تيجي جول ده ديفيد رايا ا الحارس عنده ديفيد رايازع باريلا كنافارو اسطوري الصراحه يا نهار ابيض على رايه يا جدع حلو قوي حلو قوي انا بس عايز اعرف حاجه انا عايز اعرف حاجه بس ما هو رايان نجوم اسبوع برده ما هو رايا نجوم دوري ابطال تقريبا النسخه اللي موجوده حاليا في دوري ابطال ما هو 101 زي النسخه اللي كانت معايا هنا بيصدات من الزاويه غريبه اهو هيجي فيها اول جول تمام من اول هجمه ماشي يا عم انا انا اللي اتسرعت قوي انا اللي اتسرعت قوي اوفسايد مش اوفسايد طب الحمد لله الحمد لله والله قلت هيوقعني في التسلل حلو قوي باريلا ممتاز يا جدعان باريلا بجد ممتاز باريلا ده على اخر لحظه على اخر لحظه عايزين ننزل البدلايه عشان عايز انزل اولمو حلوه لمين لبريلا باريلا باريلا باريلا باريلا والدبل طب تمام جابها باريلا الاسطوره والله فكرتها ضاعت عمل دبل تاتش بطيئه جدا بس الحمد لله سجلها ماعرفش ازاي والله بجد انا اول ما لقيت الدبل تاتش بطيئه قلت ضاعت وش يعني ما عندوش الدبل تاتش انا قلت عشان كده دبل تاتش ليفل 1 يا رجاله دبل تاتش ليفل 1 مش عارف الخصم مطول قوي يا رجاله في التشكيله ده انسحب تمام عشان كده الخصم انسحب يا رجاله ماعرفش ليه بجد ان كان ينفع يرجع ده يوست ده يوست خصم عمل حاجه 100% الخصم عمل حاجه النت شغال وتمام النت شغال تمام زي الفل يا رجاله ماعرفش ازاي اصلا يعمل حاجه ده خصم عمره ما تاهل حتى ديفيجن 1 ماعرفش ماارفش ماعرفش بس انا انا احسب ان احنا كسبانين الماتش ده يا رجاله كسبانين الماتش ده والله فكرته انسحب بس انا كنت مستغرب ينسحب ليه اللعيبه يا رجاله في هذه المباراه وزي ما انتم شايفين ايرلينج هلا دي حالات اللعيبه يا رجاله زي ما انتم شايفين في هذه المباراه هنزل ايرلين هلاند اساسي واتكنز عايزين نفتكر نزله كبديل داني اولمو برده هنزله كبديل انا شايف داني اولم بديل احسن وممكن نبدا بفينيسيوس جونيور يعني هجومنا هيكون فينيسيوس لامينو هالاند وتعال نشوف تشكيله الخصم اللي بيلعب كويك كونتر تشكيلته ممتازه حرفيا خرافيه معاه ميسي وهازارد البيو ادريانو غير التشكيل عموما بس تمام يلا بينا يا رجاله هي ممكن برض عشان ماظلمش الخصم اللي فات النت عندي مؤخرا فيه شويه مشاكل فممكن يكون دي واحده من المشاكل الجديده اللي حصلت فمش عارف بس هو كان شغال هو النت كان شغال ساعه ما الماتش فصل النت كان شغال يا نهار ابيض يا نوير يا نهار ابيض دي كانت تدخل جول حلوه حلوه يا نوير حلو يا نوير ماشي يا رجاله احنا ربع ساعه في هذه المباراه وما هجمناش ولا هجمه والخصم هو الهجم بتاع هجمتين يلا يا فيني يا فيني فكرتك هتوديها بلمسه واحده حلوه قوي حلوه قوي يلا بطيئه قوي بطيئه قوي بجد يعني هو مش عنده كيك باور عالي عنده كيك باور عالي جيبسون وايت بس هو تقريبا استخدام ضعيفه سيء هو ايمن فعلا وعملها بالشمال وميديم اه عشان كده هو ده السبب والله فكرتك هتحطها يا هلند يا نهار ابيض يا نهار ابيض على التاكلينج الاسطوري سيئه جدا بجد سيئه جدا كنت ينفع تستلمها احسن من كده مره ما تقفش الوقفه اللي انت وقفتها دي على طول يا هلاند ايوه كده ايوه كده يا هلاند اخيرا ماشي يا رجاله هننزل دلوقتي البدلاء اولا كده تشاوميني عشان الدي ام اف ده تعب وتعال ننزل اولمو فيرتس قلنا عايزين ننزل واتكنز وتعال ننزل الفارز خليه هنا في الهجوم وبس مش هينفع انزل حد تاني كنت عايز انزل حد مكان باريلا لانه تعب لكن مش مشكله باريلا يا رجاله بيقدم معانا اداء تاريخي نوير للتاريخ نوير اسطوري مش عارف اقول لك ايه يا نوير والله والله ما عارف اقول لك ايه احنا ما كناش عايشين مع رايا يا جدع احنا كسبنا بسبب نوير السبب الاساسي نوير زدنا 21 نقطه كنا زماننا قربنا جدا من الديفيجن الاول ان ما كناش كنا خلاص على وشك التاهل لكن للاسف للاسف اللي حصل الماتش اللي فات حاجه مش بايدينا يعني دي حلقه العيبه يا رجاله زي ما انتم شايفين يونج حالته كويسه ديونج النسخه دي نسخه قلب دفاع عشان كده انا جايبه نسخه بيلد اب من ديونج وزي ما انتم شايفين يا رجاله دي تقاطل هجوميه انتوا متخيلين ودي تقاطل دفاعيه تقاطل الهجوميه احسن من تقاطل الدفاعيه وقلب دفاع حاجه غريبه جدا يعني هو في يومه عامه يا رجاله ممكن نلعبه مكان باريلا هنغدر بباريلا في هذه المباراه مكن هنزله كبديل ما تقلقوش يعني بس كده دي هتكون تشكيلتنا الخصم بيلعب اوت وايد هو كمان فهيكون ماتش اوت وايد ضد اوت وايد جاله لكمان من نجوم دوري الابطال وجاله رايا كمان فزي الفل يلا بينا يا رجاله صح يا رجاله ما تقلقوش حلقه من صفر ان شاء الله حااول اخليها تكون بكره او بعده بالكتير يعني هي الحلقه الجايه عموما هو الفيديو الجاي اللي هيتصور فهي هتكون يا اما بكره يا اما بعده على حسب بقى لو لحقت اخلص مونتاج امتى يلا بسم الله الرحمن الرحيم روح يا ترامب ممتاز خرافي يا ترام خرافي يا ترام والباس كان رايق قوي تقريبا من جيبسون وايت ولا ديونج كان جيبسون وايت في الغالب يعني فلوريان فيرتس فيرت مش فاول بجد مش فاول طب انت بتعمل ايه يا فيردس انت ازاي طلعتها انا مش فاهم جميل زي الفل زي الفل بجد لمينو وديونج شغالين مع بعض 10 على 10 وعرضيه على طول لتورام بهدف ثاني وتورام عاجبني يا رجاله ترام برده عاجبني جدا الصراحه ولولا لولا موضوع ان احنا بنجرب كرويف ما كناش هنجرب ترام فدي حاجه كويسه بالصدفه لكن بجد طلع لاعب ممتاز بيرجع يدافع كمان الاسطوره هتلاقي عنده تراك باك يا جدع ده ديونجا عامل شويه عرضيات النهارده فلوريان فيرتس تمام اتمنى ما يكونش اللي في دماغي اتمنى ما يكونش اللي في بالي لان شغال تمام النت شغال تمام في كل حاجه تمام النت شغال تمام قدامي اهو في كل حاجه فهي في الغالب يلوس تقريبا يون الحمد لله الحمد لله يبقى كده بجد المشكله ما كانتش عندي بقى انا والله فكرت يقول لوست ثاني طب الحمد لله الحمد لله بجد انا عايز اعرف هو الاجوال بتاع باريلا محسوبه مش محسوبه الماتش اللي باريلا سجل فيه جولين للاسف مش محسوب باريلا يا رجاله في هذه المباراه حالته اسطوريه دانيولمو كالعاده حالته اسطوريه واجود بلينجهام ممكن العب بلينهام اساسي يلا بينا يا رجاله نشوف تشكيله الخصم اللي بيلعب بخمسه في قلب الدفاع ومنهم ادميلسون واثنين ديستروير فحرفيا هو مضيع على الدفاع هو مش حاط خمسه في قلب الدفاع هو المفروض مضيع على الدفاع لكن هي زي ما انتم عارفين على حسب الاكريبت هو عموما بيلعب بكابيلو عنده شفشينكو والحاج ديوب في الهجوم فتمام يلا بسم الله الرحمن الرحيم طب كمل سيبنا كمل بس تعالى نحاول نستغلها كلعب عايز اوديها لترام ما راحتش اصلا ماشي يلا بقى يلا بقى يا ترام يا نهار ابيض عموما يا رجاله انا ما بقتش بدي تعليمات هجوميه لارنولد انا بقيت اسيب ارنولد يدافع وبيدافع كويس الصراحه فهو فاجئني ف مالغتش التعليمات او مادتلوش تعليمات هجوميه ولا دفاعيه مش مديله اي تعليمات مش مدي تعليمات لاي حد في التشكيله دي يا نهار ابيض ماشي الحمد لله نوير موجود يا رجاله نوير عندنا حارس عندنا حارس بجد يا لعيب يا ترام حرام عليك يا مين احنا في الدقيقه 54 يا رجاله ممكن ننزل دلوقتي بدلاء ننزل اولمو والشله بص هنزل واتكنز هنزل اولمو كليان وبس بس كده حلوه يا ماركانيوس يا اسطوره يا لعيب يا اولمو يا اسطوره كيليان كيليا يا جدع حرام هتروح يا نهار ابيض عليك يا كليان والاسطوره اولمو اولم برده يا رجاله اللي عليه باصات اسطوريه اول ما ينزل كبديل باصات حرفيا تحل لك كل المشاكل يلا اولمو ماشي يا اولمو يلا ايدلسون يا جدعان ادميلسون انا مش عارف دفاعه ده بجد بيدافع ازاي انت اثنين ديستروير وواحد انكر مان طبعا انا مش عارف ايه اللي حصل ده طبعا انا مش عارف ايه اللي حصل ده وسمارت اسيست كمان يعني انا بصيتها غلط انا بصيتها غلط انا ما كانش قصدي كده اصلا بس يعني هي لقيت نفسي مزلوق فقلت بس حارس المرمى انا استاهل انا استاهل ان الكره دي تحصل الصراحه ماشي يا رجاله واحد واحد كنا نقدر نكسب هذه المباراه بس مش مشكله مش مشكله يا رجاله لعبنا النهارده ست مباريات تعتبر ست مباريات ممتازه على تشكيله نجوم اسبوع حرفيا يعتبر ما خسرناش ولا ماتش انا مش هحسب الماتش ده خساره اححسب الماتش ده احنا كسبناه اينواد ساعه ما النتيجه خلصت عليه يعني كسبنا ادي 1 2 3 4 واتعادلنا ماتشين وفي الماتشات دي يا رجاله معظم اللاعيبه قدمت اداء ممتاز ترام قدم اداء ممتاز بس انا هتكلم على اللاعيبه الجديده مثلا زي باريلا باريلا اللي فاجئني جدا يا جدعان باريلا تدخل على حساته وتلاقيه عامل اسيستين بس لا باريلا مسجل هدفين برده كسبنا ماتش لوحده بغض النظر بقى عن النت او اللي حصل في الماتش انا م ليش دعوه بالحاجات الثانيه دي بس باريلا كان عامل ماتش خرافي جيبسوايت يا رجاله برده كان مقدم اداء ممتاز عامل اسيست واحد بس هو كان ممتاز على ارض الملعب كان خفيف بيبصي حلو واعتقد عنده امكانيات اكتر من كده عنده كمان انه يسدد كويس بس يمكن احنا ما ركزناش ان نسدد بيه على الدكه بقى يا رجاله معانا اولمو يعني اولمو لعب اصلا ماتشات معظمها بديل مسجل هدفين واسيست وتقريبا ما لعبش غير ماتش واحد اساسي ومش ده الماتش اللي هو تالق فيه اصلا هو كبديل اولمو اسطوري يا جدعان اولمو كبديل اسطوري حتى النسخه الشوتايم خلي بالكم حتى النسخه الشوتايم نفس الكلام يعني مش النسخه دي بس ديونج لما لعبناها النسخه دي كان كويس يعني بجد فاجئني اسطوري جدا هجوميا واتكنز الصراحه ما قداش بس ما اعتقدش ان هو اسطوري يعني ما اعتقدش ان هو ما انصحش حد يلعب بيه يعني رابيو ما لعبناهوش غير ماتش واحد تقريبا ما كانش برده كان عادي ارنولد كان عاجبني والله ارنولد كان بيدافع كويس يا جدعان انا دي حاجه كنت مستغربها عامل اسيست كمان ارنولد كان بيدافع كويس جدا وهجوميا طبعا خرافي دقه باصات لا متناهيه فممتاز ارنولد يا رجاله وكمان اللاعب بتاع سبورتنجب ون يا جدعان كان خرافي برده والله كان عاجبني جدا حتى كان هجومي كويس بغض النظر بقى عن دفاعي عايز اعرف البلانس عنده قد ايه البلانس عنده 75 بس والله كنت بحسه اعلى من كده على ارض الملعب يعني اخف من تشاوميني وتقريبا بنفس طريقه الدفاع بتاعه تشاوميني بس طبعا مش نفس جسم تشاوميني خالص لكنه شغال شغال والله ويستحق التجربه يعني ممكن لو جربته كده كم ماتش هيعجبك يعني لاعب ممتاز لاعب فاجئني ماركينيوس طبعا يا رجاله احنا ناسيين ماركينيوس خالص ماركينيوس اسطوري بس في غلطه حصلت في اخر ماتش بس دي مش غلطته خالص يعني غلطتي انا انا بصيتها وهو مش معدول وهي برده لقطات زي دي بتكون يكون شويه معتمده على السكريبت يعني عادي جدا كان ممكن يوديها بعيد مش لازم يوديها قريب بالشكل ده ونوير طبعا طلع عشان هوكن جول كيبر لو ما كانش طلع كان ممكن يروح انفراده عموما الخصمه كان مفاعل سمارت اسيست والسمارت اسيست سجلها له ايه بيرفكت لكن ماركينيوس ما يشيلش الكوره دي خالص وحرفيا ماركينيوس كان اسطوري يا جدعان كان ممتاز ماركينيوس من باك نجوم دوري الابطال انا هدي له 10 من وهدي الباريلا 9.ص نص من ع ما عندوش الدبل تاتش اه انا عملت بيه دبل تاتش بس كانت ليفل 1 بطيئه جدا ولازم تكون مفعل اعدادات الفند على ادفانسد مش على سمارت ولا على اي حاجه ثانيه لازم ادفانسد عشان يعمل اصلا الدبل تاتش اللي هي الليفل 1 لكن اي حاجه ثانيه بيرفكت يا جدعان باريلا بيرفكت بوكس تو بوكس لاي حاجه ثانيه ارنولد هدي له 9 من وهدي للاعب بتاع سبورتن كليشبونا 8.ص او 9 واولمو هدي له 10 من كبديل و9 من او 8.ص كاساسي كبسن وايت لو هقيمه هقيمه 8انيه او 8.5 8 رابيو هيبقى 7 واتكنز هيبقى 08 ممكن سبعه وبس كده تقريبا يعني كده نكون قايمنا كل اللاعيبه الجديده اللي احنا جربناها النهارده وعموما تشكيله نجوم الاسبوع الصراحه بقت ممتازه بقيت ينفع تكون تشكيله نجوم اسبوع وتلعب بيها في الديفيجن تادي بيها اداء اسطوري عادي جدا بس انا نفسي نفسي بجد تغيير بس كونامي تعمله على نجوم الاسبوع ده مقترح انا بقترح على كونامي طبعا كونامي ما بتتفرجش على الفيديوهات ولا بتشوف اي حاجه عند اي حد عموما بس ده مقترح كده بقوله بيني وما بينكم بما ان نجوم الاسبوع احنا ما نقدرش نغير على مهاراتها خالص ما تقدرش خالص ان انت تضيف مهارات فليه بعد كده كونامي ما تميزش نجوم الاسبوع بان يكون في لاعب او لاعبين هقول لك لاعب لاعب يعني مش هتقل على كونامي لاعب واحد عنده مهاره خاصه لاعب واحد بس في نجوم الاسبوع بطاقاته الطبيعيه يعني لاعب يكون هو بيوصل 102 مش بقول لك تفور في الطاقات لا 102 زي ما هو بس بينزل بمهاره خاصه كده كده انت ما تقدرش تغير في تطويرته يعني لو هو نازل بليدز والكيرل عنده مش عالي هتلبس البليدز خلاص لكن حركه ان ينزل لاعب نجوم اسبوع بمهاره خاصه دي هتضبط الدنيا حرفيا يا جدعان في نجوم الاسبوع هترجع مناني هتكون خراف ممكن يلعبوا تشكيله اساسيه لاعب في الحقيقه جاب جول بلي بليدز اسطوري فهيضطر ينزل بكيرل عالي وكيك باور عالي ويكون عنده بليدز فهتكون حاجه ممتازه وترجع قيمه نجوم الاسبوع الاسطوريه من ثاني نجوم الاسبوع لو انتوا فاكرين زمان كانوا كان لهم قيمه يا جدعان كان قيمتهم كبيره لكن للاسف واحنا ماشيين في اللعبه وكل ما اللعبه عماله تزيد قيمه نجوم الاسبوع بتطنيها ثابته وقيمه اللاعيبه الايبيك واللاعيبه اللي انت بتصرف عليها عماله تزيد والفرق بيزيد اكت واكث اللاعيبه الايبيك دلوقتي وصلت ل 108 في الطبيعي يعني هتلاقي كولر نازل الاسبوع الجاي 107 ولا 106 كولر مش لاعب تاريخي لهذه الدرجه ونجوم الاسبوع اعلى ماكس ممكن توصلله حاليا يعني 103 مثلا وبتنزل كل فين وفين 102 في الطبيعي بالكتير قوي المهم يا رجاله دي كانت حاجه بسيطه بس حابب افضفض معاكم فيها شكرا جدا صاحبي مشك الفيديو حتى النهايه اشوفك ان شاء الله الفيديو الجاي اليوتيوب بيقوللي ان الفيديوهين اللي عجبوك فيار واحد فيهم كان معك عبد العزيز قناه وكاته سلام
كونت اقوي فريق من لاعبين نجوم الأسبوع فقط eFootball Mobile 21:43

كونت اقوي فريق من لاعبين نجوم الأسبوع فقط eFootball Mobile

OKATO GO

95 مشاهدة · 1 jaar geleden

جربت كل لاعيبة بكج الشو تايم المجاني في فيديو واحد مين الأفضل eFootball 2026 27:28

جربت كل لاعيبة بكج الشو تايم المجاني في فيديو واحد مين الأفضل eFootball 2026

GAMING AHMED HAMDI

12 مشاهدة · 17 uur geleden

فتحت بكج نجوم اسبوع كأس العالماخيرا عودة كريستيانو رونالدو efootbal 2026 19:20

فتحت بكج نجوم اسبوع كأس العالماخيرا عودة كريستيانو رونالدو efootbal 2026

TONY GAMING

125 مشاهدة · 1 dag geleden

تفتيح بكج نجوم الاسبوع ونجوم دوري الابطالمقاومة السكربتefootball 2026 21:47

تفتيح بكج نجوم الاسبوع ونجوم دوري الابطالمقاومة السكربتefootball 2026

Gamer_الفيلسوف

22 مشاهدة · 6 maanden geleden