ثلاثي الرعب فينيسيوس برونو ديمبلي اداء مرعبefootball 2026
👁 1 مشاهدة
النص الكامل للفيديو
اهلا بكم اعزائي الافاضل اينما كنتم طبقاتكم بكل خير داخل النهارده نجرب ثلاث لاعيبه مرعبين جدا مثلث برمودا عزيزي المشاهد الباكدج الجديد برونو فرناندش وعثمان ديمبلي وفينيسيوس جونيور طبعا يعني اعذرونا على هذا البرد لان بصراحه يعني الواحد ماشي بالبنديل ما تسالنيش يعني ايه البنديل البنديل اهو هو ده البنديل انت عارف انا وحالته صعبه جدا لكن اقوى تحيه طبعا لصاحب الحساب ياسر تقريبا هو اخونا من العراق تقريبا يعني تقريبا كده من كتابته يعني تقريبا هو من العراق فاقوى تحيه طبعا لشباب بالعراق والوطن العربي كله ولياسر اخويا يا عم اتشرفت بيك نرسل تحيه كده لاخواته حسونه وعلاوي حبيب قلبي يا ابو حسين اقوى تحيه طبعا لياسر وعلاوي وحسونه اتمنى اكون نطقت الاسماء صح يعني واقوى تحيه لكم على الحساب الجميل ده اولا عزيزي المشاهد فينسنيسيوس جونيور الراجل لاعب ب 13 مباراه مسجل 16 هدف طبعا نازل زي ما انتم عارفين بالمهاره البليدز الراجل بقى زي ما انت شايف وعي 95 بول كنترول 98 دريبل 100 استحواذ 100 انت هتشوف النهارده شويه مهارات جامده قوي الفينش 85 عنده انح حناء 85 عنده سبيد بقى 95 تسارع 101 كيك ان باور 90 اوه بالانس 100 واستمنا 82 يعني مش ممكن بصراحه ارقام جامده جدا لفينسيوس جونيورسمان دمبليه مسجل 11 هدف وعامل ثلاث اسيستات نازل طبعا مهاجم قناص ووعي 90 بول كنترول 86 دريبل 90 استحواز 86 شيء مرعب يعني باص حتى شغال في الباص برده فينش 97 عنده ركل من السببات 85 الانحناء 93 وهو اصلا مش نازل ببليدز ف يعني الار 2 كده جامد عنده قوي عنده بقى سبيد 95 تسارع 100 ده يا جماعه سم على الدفاع ده يا جماعه هيبقى ضغط رهيب على الدفاع انا مش عارف ازاي المدافع هيقابل شخص زي كده ويوقفه بصراحه 91 كيك باور عنده بالانس 97 وقوه تحمل 86 للامانه مهاجم سفاح طبعا معانا هنا برونو فرنانديش برده الراجل معاه لعب معاه 13 مسجل بيه هدفين وعامل ثمان اسيستات وده المطلوب منه نازل كريتيف بلاي ميكر ونازل صناعه لعب عنده وعي 91 عنده بول كنترول 94 دريبل 90 يا جماعه كل الارقام تسنات 94 ما شاء الله الباس قصير مرتفع 85 96 وعنده فينش 89 الركل من الثبات 83 وانحناء 88 مش طبيعي ا 86 سبيد و94 تسارع والكيك ان باور 92 وعنده برده البلانس 89 وكود تحمل 88 بصراحه ممتاز جدا برونو فرنانديش يعني بصراحه الواد فينيسيوس يا جماعه نازل بمهارات حلوه يعني نازل بمهاره دريبل ونازل ببليدز ايه ده وعندك المعلم عثمان فينومينال وتسارع وحاجه جامده والاستاذ برونو انت مش ناقص اصلا حاجه في الباص يعني بصراحه جامد جدا ماشي تعال عايزين نجرب لكم لاعيبه يا سلام ده انتوا جايين في العبي تعال يا حبيبي انت في الديفيجن الثاني والله جميل نصعدك ديفيجن قوي تعال يلا حاسس بنار نار طالعه من عينيا ومناخيري لقينا واحد في الديفيجن الثاني تيك توك زميل يالا زميل مين يالا ما تحترم نفسك ما تحترم نفسك لا حاسبها يا استاذ ده انا تيك توكر زميلك زميل يالا وريت الشكيه بتاعته برده يعني تمشي تمشي تمشي تعال لي تعال فيني سامعي اوعى تنسى اللايك انزل اعمل لايك دلوقتي ماجلايس جريزو والله ولا والله ولا والله ولا ولا ولا ولا ابلع اوبا هدف ده البليدز كده بتمسي عليك بسم الله الرحمن الرحيم اولها بليدز كده كيميش ليه اولمو اولمو لا الدفاع وينو شيفا ده رد عليا بسرعه قوي معلش يا جماعه معلش الصداع برض ماثر عليا والراجل بيحتفل اتمنى ان انت تكون واعي انت بتعمل ايه اتمنى انك تكون فاهم اواعي ايه اللي هيحصل بعد كده انا هوريك اصبر بس اصبر اصبر بس اما فوق بس اصبر ثانيه واحده يا سلام برونو فرنانديش يمشي شويه معايا يا توريه يمشي برونو يمشي برونو حلوه يا برونو كمل يا برونو اديها له في وشه يا برونو تصويب اوبا يا جماعه ده شالت ايده يا عيني برونو فرنانديش ولا الهدف الثاني ماقدرش الحارس اللي هو يمسكها حتى يعني برونو فرنانديش برونو يا ولد عندني فيني فينيسيوس اوف في القائم تعالى يا عثمان ديمبليه الدمبوز تسلل نزل باتستوت وجنبه جيراسي شكله ناوي يلعب على العرضيات برونو فرنانديش يا ولد على الاسيست ممتاز الاسيست اوبا الاسيست عالمي الاسيست عالمي من برونو فرنانديش عداتش كانافارو كانافارو زانتي فيني فيني فيني برونو برونو ايه الاسيست الدوا ده يا ولد 4واد خلاص انتهى اللقاء 4واد تقريبا برونو فرنانديش والنجم الواد عمل اسيست ومسجل هدف وحاجه خرافه بصراحه اخدنا 29 نقطه والله معاه يوهان كرويف يا جماعه والله معاه يوهان كرويف ومعاه كابيلو لا هات لي كابيلو والرجاله برونو واصل 108 و107 زي ما هم واحد يلعب بالبايرن تشكيله متوسطه يعني بيلعب بيورجن كلوب تشكيله متوسطه شويه لبرونو برونو فيني يا سلام يلا برونو برونو فرنانديش فرنانديش فرنانديش برونو جول ول يا باشا مش لازم يكون معاه بليدز عشان نحط ار تو يعني عاش قوي برونو اولا برونو وافيني جول الهدف التاني اه يا فيليزيوز وعثمان جول اوبا با با جول عالمي عالمي يا فينيسيوس يا ولد 4 كفايه يا ولد ينسحب كفايه يا بني انسحب والله بتفهم والله بتفهم اصل الماتش هيهرب منك قوي انسحب واهرب اه تشكيلته ده شكلها هتكون قويه في الديفيجن الثالث بيلعب بالسيتي بيلعب بنفس نفس الاسلوب لكن بيلعب باستحواذ طبعا ا تشكيله برده كويسه اوكي فينيسيوس عالي يا جماله تونيلي يا سلام مع برونو برونو يمشي خطوات برونو برونو والرفعه يا ولد يا برونو اوبا والله الباص يا جماعه كان ممتاز يعني ولي يا سلام جريزمان يلعب مع عثمان فينسيوس يا ولد لعثمان انطلق عثمان ديمبليه ديمبليه تصويب يا جماعه ده النسخه النجوم اسبوع ما حدش بيعرف يمسكه ما بالك النسخه دي واحد-صف للدمبوز لا يا جماعه ده ما يتلعبش معاه يا اخوانا الناس دي ما بتلعبش معاها كيفن ديبراين ديبراين اوب اوب اوب اوب اوب اوب حلوه ايد ميلسون لف بالكره يا ولد لبرونو ليفيني لبرونو ليفيني ليفيني ليفيني لا لاا هو شوت يا رجل لا يا فينيسيوس برونو فينيسيوس برونو يا سلام الله الله ايه اللي دخلك يا تونيلي ايه اللي دخلك يا تونيلي مش ممكن الله اللهو كنافارو كنابارو ايد ميلسون برونو برونو تونيلي العب يا برونو يا سلام يا برونو عثمان ديمبليه وسح قليل ادب قليل ادب انا مش شايفك كويس بس انت باتستوته جبرييل بسوسه لاا اوبا هار ابيض يا كورتوا ايه ده كورتو حلوه رونو برونو حط جسمه يا ولد كمل كمل كمل كمل جول يا ولد يا بيني 3 ص0 بتفكر في اللي بفكر فيه شرير اخويا يخرب بيتك دمبليه دمبوز او لا لا ليو ميسي احنا الاثنين فكرنا نفس التفكير وفي الاخر تضيع ماشي عثمان ديمبليه هو نجم اللقاء خدنا 26 نقطه حلوين لقينا واحد يلعب بالبارسا وفي الديفيجن الثالث ا يعني يقول برده بيلعب بتشابي الونسو ماشي عثمان دمبليس معالي هو وبرونو يوزع وايد ميلسون يشيل يا فيني فينيسيوس بالراس عثمان وينه يا سلام عثمان والمرتده عثمان والمرتده فيني لبرونو برونو ما اتاخرش في الاسيست وادي الباص برونو يا ابن اللعابه والله لعيبه يا برونو واح 0 عن طريق برونو البرتغالي لا مش محتاج بليدز يا اخوانا هو الار تو معدول عادي عادي يا ولدي حلوه يا برونو والله السلامه ممتازه وادي برونو فرنانديش اسيست عالمي عالمي عالمي عالمي عالمي عالمي با با جول يا ولد 2 وفينيسيوس جونيور وهدف عالمي من اول السرو للاستلام البول كنترول محترم وفينش كل حاجه حلوه يا فينيسيوس فينيسيوس فينيسيوس والانطلاقه فيني مع جيرار فيني مع جيرار فيني مع جيرار لا لا اوبا ده طلعت فكرتها جول ده انا كنت احتفل زانتي حط عندي بليدز الله الله تاني الله الله ده انت مش زيهم انت بتاع سله انا عارفك والله يطلبه واللعبه عند برونو وبرونو اديها له في ال 90 يا برونو لبسها له يا ساتر مش في ال 90 بس جول 3 ص0 مش قادر ابن اللذينه مش قادر ويلف عثمان ويلف عثمان و وسح وادي هوبا وعدى ورقص مش قادر يا جماعه خلاص الراجل فصل شحن كفايه عليه كده ديلبيرو حزاري ار 2 اوه يا ابن اللعيبه حط بليدز حط بليدز في ديلبيرو اوه خلاص صفر نهايه اللقاء 3وا نجم اللقاء مين بقى؟ برونو فرنانديش صراحه يستحقها لنا واحد يلعب بالارسنال يلا بينا يلا بينا غلبان يا ولداه معاه فينيسيوس ولا طلع له فينيسيوس ويلعب على البليدز تعال اما نشوف بقى بليدز مين الاجمد تعالى بس خلي بالك عشان البليدز بتاعي غبي دمبلاي مع جريزو باص وعثمان جول واحد-0 الدفاع ده مش هياكل مش هياكل معايا خالص بصراحه تعال تعال يلا بقى اعمل لنا واحده بليدز عشان تعال بقى نصراع بقى يا نهار واد يا عثمان عثمان دمبليه دمبليه دمبليه دمبليه دمبليه انت شرير يا اسطى والله العظيم مش انت مش انت انت كده كده شرير احنا عارفينك احنا بتكلم على عثمان الثاني ايه يا اسطى ده بسم الله ما شاء الله ده انت قطر ايه ده يا جدعان تجاجته رمز سبيد 200 ده مش هينفع معه حد خالص ارجع يابا ارجع على اللي في دماغك ارجع اللي في دماغك ظبط دفاعك ظبط دفاعك اسمع مني ما فيش فايده ماغيرش مغير دماغه جزمه تعالى انت بتعمل ايه انت بتعمل ايه يا حزين وفيني فيني لباتي باتي لفيني لكن يا ولد بصح الراجل الناحيهاني بقوللك لاث مدافعين مش هتنفع خالص و يا عم عشان خاطرك انت مش هسجلها المره دي يلا يا عم ابسط انت بتعمل ايه يا كورتوا يا كورتوا حبيب قلبي يا كورتوا تسلم العياده يا ريس ايد ميلسون يلعب مع عثمان عثمان لفيني فيني الى عثمان برونو يا نهار ابيض اهو غلاسه كده كده كتير كده كتير دي ثالث واحده النهارده دي ثالث واحده النهارده والله وفي حساب الاساسي دي سادس واحده النهارده عاددهم عاددهم عددمدهم وحافظهم والله عدد ايه ولد فارديوليتش اوب كيفين دبرويتش جول الهدف برافو عليك يا كابتن والله عملت اثاره في الماتش يعني الحمد بالله ماضتش اعمل معاك حاجه لحد دلوقتي يا كابتن خلي بالك يعني خلي بالك يا كابتن عشان لو استغليت امكانياتي هزعلك انا مش شايفك ولا شايف المتابعين بس اهو لكن طلع عبيط ول يا ولد يا كورتوا فيني تمريره فيني تاني وفيني وفينيسيوس يا ساتر يا ابن اللعيبه يا حارس والله انك حارس كفو جيراسي ليونيل ميسي تونيلي يا سلام وبرونو فرنانديش يسيب كره حلوه قوي فيني فيني فيني عالمي الواد ده قوي يا جماعه يا جماعه مش طبيعي والله يا جماعه حط جسمه مع فيرجل فان دايك حتى لو فيرجل فاندايك نسخه ضعيفه لا برده ما ينفعش يا عم اقعد يا عم اقعد يا كابتن يا عم الحكم سيبه كده هو الماتش خلصان اساساطلع احمر ليه كده الماتش خلصان يا عم انا اللي عملت الاثاره دي والله اودو ليو تونيلي جيراسي عند فيني فيني فيني فيني فيني فيني فيني فيني فيني فيني لا لا لا لا والله مش طبيعي يا فينيسيوس والله هاتريك فينيسيوس واربعه اين فينيسيوس ديزين دوايه دوايه دوايه دوايه ورونالدو جول يا ولد والله عمل اثاره في الماتش الراجل ده صفر نهايه اللقاء 4ثلا هنعتبر اللي هو ماتش دراماتيكي وكده خدنا 23 نقطه وريني كده اه لنا واحد يلعب بالسيتي والله مع بيليه ومبابيه وهجوم فتاك يعني ماشي تشكيلته حلوه شويه د ميلسون يلعب مع جريزو جريزو برونو مشيها على الارض يا سلام عند فيني عندني ليبرونو ليبرونو يفتح مساحه يفتح مساحه يديها له في ال 90 انا اسف نسيت ان ده تيبو كورتوا جريزو فيني فينيسيوس اوبا السلام عليك يا فيني يا سلام عليك يا فيني يا سلام يا سلام يا لعيب الى فيني الى فيني الى فيني يا جماعه ده بيرقص في حته قد كده يا جماعه ده مش طبيعي ايه يا جماعه ده عالمي عالمي عالمي ده انت بس هز ايدك بس كده هز ايدك معاه كده هيروح برونو انت رفعت ايدك خد اوبا با با با با با السلامه اي يا جماعه برونو فرنانديش للتمنيات برونو يا ولد يا ولد يا ولد يا ولد يا ولد على الترقيصه وادي اوبا كانت عليه اه برونو عدى برونو مر برونو مازال برون برونو عدى برونو برونو برونو يا ابن اللعيبه جماعه ا الراجل ما توقعش ان انا اعدي اصلا ببرونو فرنانديش فما ضغطش عليها جامد فاهم ما سحبش حد من قلب الدفاع او يمكن ما عرفش يسحب لان اللعبه بتبقى عبيطه في الاوقات اللي زي دي يعني انا عارف بتحصل معايا كتير برونو فرنانديش يا نهار ابيض فنش يا عثمان لا لا لا ا الواد ده يصدع الواد برونو فرنانديش ده مش طبيعي ايه يا دي يا برونو ده انت علىجل البد يالا خطيره اوعى يشوط اوعى يشوط ده رجله تقيله ده ودي برونو فرناندش وسرو تاني بنفس الشكل بالمقاس بالمقاس بالمسطره الله الله صحتك صحتك صحتك صحتك صلي على النبي صلي على النبي بجد صلي على النبي بسم الله ما شاء الله يعني بصراحه الثلاث لاعيبه بسم الله ما شاء الله يعني يفوقوا اي حساب في الكوكب بجد والله ما بهزرش اي حساب محتاج الثلاث لاعيبه دول يا جماعه اهد يا برونو هار ابيض يا جماعه ده بتروح بجد انا بلعبها كده اللي هو انت انت فاهم نختبره انسحب يا كابتن انسحب هو انسحب هو انسحب هو انسحب هو عارف غلط وخلاص ده اللعبه يلا اللي قطعت ماشي ا بسم الله ما شاء الله الصراحه الثلاث لاعيبه ممتازين جدا يعني كنت اتمناهم في حسابي طبعا يعني ما بحسدوش والله كنت اتمناهم يعني كان نفسي ان انا افتح على باكج زي كده لكن يلا النصيب لا لا لا شي ضحكت عليه كنت تستحق تسجيل هدف لكن انتهى اللقاء 4-0 مين النجم بقى انا هحتار بصراحه عثمان ديمبليه يا جماعه الماتش كان مرعب للامانه للثلاث لاعيبه الثلاث لاعيبه عملوا ماتش مرعب جدا الراجل بقى دلوقتي 1730 هنا حد يلعب بالارسنال احمد صبحي يعني التشكيله برض متواضعه لكن مع عثمان وبتستوتاخوف اوه عدت ازاي دي فينيسيوس دي اللعابه شالها يا عثمان هويسن هويسن ده جامد برض اوركان فيني فينيسيوس او تيبو كورت للمره الثانيه يشيل واحده من فينيسيوس برونو يا ولد ديمبليه وادي فينيسيوس يا ولد على الاسيست مش ممكن تعال تعال يالا ولا والله ما ادري شباب الله اسكت يا عم ده لو قلت خلاص ده هيشيل كورته من على الارض رايح يشطها له في وشه يا عم انا ماقصدش المعنى الحرف يا عم انا عايزك تشيله من على الارض اه بس دخل الكوره في الجول انت انت بترقص يا حليله والله هدف عالمي والله هدف عالمي ثواني بس كده اتقل عليا يا سلام فينيسيوس فينيسيوس فينيسيوس انا على فكره يعني هزرت فيها هزرت في الكوره دي قوي بصراحه واستحق ان هي تتقطع فيني يا سلام يا ولد يا برونو عثمان مش ممكن يا جماعه ايه ده ايه يا كورتوا حلوه يا برونو فينيسيوس برونو اطلع اطلع بقى اطلع بقى من مرمك يا عم كورتو اطلع كل مره بتطلع وبتقفلها اقفل بقى الله الله صعب عليك لكن حاول يا ولد المحاوله ممتاز سلم حط الناحيه الثانيه يا ولد سلم الراجل طلع اوده طلع اودو طلع اوو والرفعه من اودو ورقصيه فينيسيوس يا جماعه ايه ده ايه ده يا جماعه انا موزعها على فكره وانا متاكد ليه مش هتيجي لكن فيوس طلع اسجلها و يا ابن اللعيب عاش والله والله عاش عليه با يا لعيب يا لعيب عاش والله عاش والله انا بهزر وعمال اهزر جامد يا جدعان في حوار اللعيبه ده خلاص صفر نادي اللقاء 3لاه3لاه يعني مين نجم اللقاء مش عارفين مين اللي خد نجم اللقاء؟ تقريبا اللي خد نجم اللقاء من عندهم لا فينيسيوس هو نجم اللقاء فينيسيوس جونيور هو نجم اللقاء عاش عليك يا صاحبي اللي بتلاعبنا والله لو بلعب كنت كسرت وشك ا نزلنا خمس نقط لعبنا كده تقريبا سبع ماتشات او ثمان ماتشات بالرجاله دول للامانه للامانه اكت لاعب مرعب عجبني فيهم هو فينيسيوس جونيور ده مش طبيعي جماعه النسخه مش طبيعيه والله العظيم يعني الراجل ما فيش كده مسجل 27 في 20 مباراه وعامل سبعه اسيست فينسيوس جونيور علامه كامله 10 من 10 عثمان دمبلي يا جماعه فينش سرعه كل حاجه انت عايزها برده عثمان دمبلي ممتاز جدا مهاجم قناص زي ما الكتاب بيقول يعني بصراحه مش ناقصه اي حاجه عثمان دمبلي برونو فرنانديش حاجه كده زي الفل مايسترو في نص الملعب بيديلك باصات مش طبيعيه عامل 15 اسيست وثمان اهداف الانحناء بتاعه يا جماعه الار 2 عامل زي البليدز يعني انت حرفيا بتسجل ار توهات جامده قوي تسديدات من اماكن بعيده برده جول ا باصات مش طبيعيه بوش الرجل باصات عاديه كل حاجه بص برونو فرنانديش جامد الثلاث ثلاث لاعيبه 10 من الثلاث لاعيبه جامدين جدا وبصراحه والف مبروك اللي انت طلع لك الثلاث لاعيبه دول واي حد طلع له اي لاعب من اللاعيبه الثلاثه دول فبصراحه يعني مبروك ليك لان صفقه ممتازه جدا لاي حساب يفيدوا اي حد لو هترتب كده ايه اكث الناس اللي عجبوني الصراحه فينيسيوس برونو ديمبلي الثلاثه كده جامدين جدا للامانه فديلهم العلامه الكامله طبعا 10 من بس كده يكون انته فيديو النهارده اتمنى يكون عجبك الفيديو يا ريت تعمل لايك واشتراك في القناه مره تشوفني انتظر فيديوهات ثانيه جديده مع السلامه Yeah.
33:44
جبت الثلاثي المرعب كامل برونو × فينيسيوس × ديمبلي eFootball 2026
JIGGSo_ar
81 مشاهدة · 1 maand geleden
27:39
فجرت باك الافضل فالعالم عثمان ديمبلي فينيسيوس برونو عودة الحظ الكارثي efootball 2026
mr.boss_efootball
1 مشاهدة · 1 maand geleden
24:34
واخيراا أعظم بكج ديمبيلي برونو 108 و فيني بليتز كيرلر ثلاثي صدمني
MessiGaming10
376 مشاهدة · 1 maand geleden