رابع يوم فطار من رمضان كريم
👁 1 مشاهدة
النص الكامل للفيديو
ابن الكلب يا فاطر يا فاطر تعال هنا يا تعال هنا لاو ايه ماليني العض بصور لعيبه كافره زيك ما بتمش والله ابو تريكه بيصوم ابو تركه بيصوم يا واد اخرص ب يا شيخ تستغفلني انا تستغفلني ايه يا حاج انا عمري ما افطر ابدا ده على رقبتي يا حج يا ابن الكلب يا فاطم اه اه وادي الكوره اهي اللي هضيعك ان شاء الله اهي اهي الكوره الكاس وادي الكاس بتاعك اهو يا اخويا ها الكات احسن لعيب يا شيخ ده المفروض يدوك كاس احسن فاطر في رمضان الله يخرب بيتك وادي الكاس اهو اهو عايز حاجه ثانيه في ايه تاني عادي انا هقطعها لك ان شاء الله معلش يا اخويا معلش حقك علي انا ونامي بزعل نفسك معلش يا بجحتك يا اخي يا بجحتك مش مكسوف من نفسك يا ود وقعد تفطر معانا وتتزحلق لا وتدعي وانت بتفطر وتقول ايه يا واد وانت بتفطر ها تدعي بتقول ايه انت تك الفطار يا يا اخويا انت اللي كده هتفطر طب والله يا بابا دي اول مره افع في حياتي بس ما تقولش والله معلش يا اخويا اصل هو هو كان بيلعب كوره فهبط شويه يعني اه هبط سلامتك يا اخويا من التهبيط الف سلامه عليك يا اخويا معلش هو هو هيعوض اليوم ده بعد رمضان ان شاء الله هيصوم مع الست البيض انت تخرسي خالص وتعطينا بسكاتك ولا عارف ست ابيض ولا ست سود وتلاقيك انت عارفه انه فاطر اندريه عليه حاضر رمضان الكوره دي وقت من عندكم هات هات يا بنت السكينه دي هات السكينه دي وادي الكور اللي انت عايز تلعب ادي الكوره اللي انت بتلعبي بيها كوره يا اخويا وهو يعني كده مش هيلعب كوره ثاني ما ممكن يجيب كوره ثانيه يبقى يدور بقى يا اختي مين هيدي له فلوس بس هدي نفسك انت يا اخويا ضغطك هيعلق يا رب يا رب يسمع من بقك ربنا ضغط يع واخلط من خلقتكم طب بس هات بس هات بس وتلاق ب ايه فتر على ايه فتر على ميه وشاي اه يا اخويا ما هو الفاطر هيبقى على ايه على شاي وميه مايه مكت سجيه لا والله مش للدرجه دي لا يا اخويا الواد قدام عينيا طول النهار هيشرب سجاير امتى بس لا ما بيشربش سجاير ماشي يا حنان ماشي دلعيه يا اختي دلعيه اعملي له عصه وربي له ضوافره ده انت انا نازل اصلي العصر وانت يا واد تنزل تجيب جيركن عصير وانت تحصلني على الجب روح امك ها مش هيبقى لا صوم ولا صلاه انتوا حاجه تقرف عجبك كده عجبك كده بقى شايفه الواد سلام عليكم سلام ورحمه الله ده الا بالسلامه بالحبس يا حناوي الله يسلمك يا استاذ رمضان هو الواحد مش عارف الا من العيال ولا من الكبار ولا ايه بالظبط في ايه يا عم مشيت الطباخ ليه ده راجل غلبان ج يشتكي لي ده حرامي ده عايز 200 جنيه و1 مافيش في قلبه رحمه 200 جنيه ليه هو بيعمل ايه يعني قل لي انت بقى بس برده حرام تقطع عيشه في رمضان حرمه عليه عيشته ومين اللي بيطبخ دلوقتي مراتي ومعاه يا ابن الحار والصبيان بيساعدوه والله طالع عينيهم بس كله بثوابه اقعدوا بخوا طول شهر رمضان بقوللك ايه اديله 150 ورجعه ده انا اديله في اسنانه والله ما يرجع ده النسوان اللي هنا كلهم بمراتي بياخدوا 100 جنيه يا ووم لا ربنا يهدي الحال اعمل اللي انت عايزه بقى بالنسبه لفلوس المائده كلها اسبوع ولا حاجه كده واجيبلك اسبوع لو مافيش خلي لا في ان شاء الله طب ها ما اول الشهر ماشي يلا سلام سلام يا حبيبي سلام نا تقبل يا رب محسن والنبي يا اخويا تجيب لنا شويه ترشي للمده مش كنت بعت الواد هو الواد فاضي وبعدين انا بسلي صيام قال صح صحيح انت جاي اجازه ولا راجع تاني المانيا ولا ايه لا مش راجع تاني انا طلقت مراتي حتى بنتي اتخانقت معاها الله ليه كده اهو النصيب الغلطه ان انا سافرت اساسا هو ده م حناوي العيش اهو حبيبي ولملي بقى بقيه البطاق بطايق الناس لمها لي بقى عشان اجيب بقيه العيش مش عارف ارد جمالك دي ازاي ربنا يجعله في ميزان حسناتك يا ماهر الحمد لله ولا بتتحسب عندكم ازاي دي احنا عندنا ايه عندكم ايه ادي معامله يا عم حناوي وبعدين هي مش الجنه درجات اه درجات طيب بس المسلمين في الدرجه العليا في الفردوس في الروف ماشي يا عم خليلكم انتوا الروف واحنا راضين بالدور الاول انا هوصي عليك هكلم لك حد ولا اقول لك النار فيها حبايبنا كلهم عشان ما تبقاش لوحدك هنبقى مع بعض يلا سيبك انا بقى واجيلك على المغرب سلام سلام يا مات الشجره عين على فكره الحناوي بيبص عليك صلح الشبا حاضر يا اخويا عيني اكسر صيامك وليد ابني ما شاء الله بيصوم رمضان كله لا اي صيام اجيبلك عناب يا تفطر عليه بحب يفطر على عناب قوي وزع صين وزع تاخد ثوابهم ربنا يسامحك بسم الله الرحمن الرحيم الله اكبر الله اكبر الله اكبر الله اكبر اشهد ان لا اله ال الا الله مش كنت تسيب النقشبندي يا كريم يا اخويا اتكر في الصلاه كمان الا الله الله الاكل ريحته حلوه قوي ياما يفتر وربنا وحياه امك قال يعني الواد صاي ايه ده انت بتشك فيا لا طبعا انا متاكده الله سامعه صوت ابويا وهو بيدا حلو قوي او النبي صوته حلو قوي ايوه كل سنه الطيبه يا خالتي وان انت طيب يا حبيبي يا جمال صام ولا زي كل سنه صايمين يا عم الحمد لله ماشي يعني احنا ايه اللي هيفطر لنا في الشارع زي الجماعه الخجر كده ما احنا على طول بنفطر في الشارع انت ليه محسساني انك هانم هانم غصب عن عينك يا ابن الكلب يا ابن الكلب وربنا لاقول لابويا ماشي مش تقيله عليكي دي ياما خد ما تحطش للناس ترش كتير النهارده عشان حادق قوي حمله عرشك وبعت لهم شويه ميه ساعه من التلاجه انك انت الله لا اله الا هو طب يبقى شوف كده عند عمك كريم ولا عند عمك ماهر انزل يا اخويا اديلهم لا هم يتصرفوا كلي كلي مش عف تتصرف مش معايا يانه ونتك الب وكشف الغمه فاته الوسيله والفضيله والدرجه العاليه الرفيعه وابعثه اللهم المقام المحمود الذي وعدته انك لا تخلف الميعاد الواد جابر اخو محسن ده واد غريب قوي مابيسيبش واحده في الرايحه ولا الجايه الاما بفصص من فوق لتحت حته حته جنيله ده واد مشموم مش عاتق حد يا اخويا هو يكون بصلك كده ولا كده اط رقبته على صدره يستجر ده انا كنت نسلت الشبشب فوق دماغه طب و محسن ضايقك ها لا محسن ليه ده راجل متعلم وعايش بره اه متعلم انا قت احسن يكون بيقلب في الماضي ولا حاجه يا معلم ده احنا كنا عيال صغيره عي صغيره ازاي يعني كنت قد ايه اول العشرينات كده اه لا صغيرين لما كنا صغير صغيرين ازاي جرايه حناوي مالت في ايه اصل ماما شفت واقف معاك النهارده الصراحه اتضايقت قلت ما خبيش عنك حاجه لا مش عايزني اقف معاه تاني مش حق لا بالعكش المهم دخلك ما يكونش فيها حاجه يا لهوي يا حناوي هو انا ليه غيرك في الدنيا دي ده انت جوزي وحبيبي وراجلي وكل حاجه ليا الله انا كده شبهت بس تصدق انا مبسوطه انك انت بتغير عليا لا انا اقوم اريح بقى شويه وبعدين ابقى انزل اضرب حجرين شيش ماشي الله يا و بقولك داخل اريح شويه مش تقول ماهو الفجر ما بيقولش الفجر بيدخل ع شوف الراجل يا اختي خلي بالك من اكل ابنك نسوان ايه دي يا اختي ما تخليش بالها من اكل عيالها ا عليك ياما ما انا متاكده اهو سلام عليكم وعليكم السلام تعال حادي كملي فطارك لا والله انا خلصت تعال اتفضل ينفع يابا ام تشتمني تقوللي يلا دي يا ابن الكلب شمتك انت مش تمتني انا شوف يا اخويا الواد اللي بيوقع بينا اتفضل يا حاج هو اللي عملت لها ايه يا ابن الكلب حتى انت كمان يابا عملت لها ايه قول مافيش بقول لها يلا عشان نلحق الفطار قالت لي لا انا مش عاييز افطر في الشارع يا عبد الكلب انا عايز افطر في فندق وعملت كده كده خد يابا اكسرس ياما انت ما جتش تصلي في الجمع ليه ما انا كنت بفطر الناس اللي ماشيه في الشارع بس الحمد لله خدنا الثواب وقوض السنا دي الحمد لله سواب دي يا غبي تجاره مع ربنا عايزه شطاره احسبها شوف ثواب صل في الجامع بكام وشوف ثواب انك تبطل الناس في الشارع بكام بس شاطر بس تلقط رزقك من هنا خس جنيه ومن هنا 10 جنيه حاضر يابا حاضر حا ام حسين جايه تشوف البنت بعد الفطار ام حسين مين وبنت مين يو يا حج انا قلت لك حسين بيشتغل في الكويت امه جايه تشوف صباح اه عشان كده مش عاييز تفتري بال الشارع مكسوفه انت عارف يا حسين ده ابوه اساسا بيشتغل ايه ابوه ياجي قها يابا والله بقولها من الس وانت مالك انت ايش دخلك اصلا في الموضوع شايف يابا بيتكلم على حسين ازاي معلش اخرص انت وانت رايك ايه انا الصراحه مش هاين عليا البنت تتغرب وتسيبني ده هي اللي شايلاني ياوليه فقريه خلي البيت تسافر وتشوف الدنيا بصراحه ربنا بقى انا مش حبن انا اجهز بنات خليه اتجوزه ويسافر على الاقل البيت يخف شويه عندك حق يابا البيت بقى زحمه اليومين دول فعلا مش كده برده هو ايه اصله هو انتوا جوزوني وسفرت وي اكلش كيس مخد قاعد وسطكم انت ه تتامل ولا ايه يا بن اللي هيقول ابوكي يمشي هو انا مش قلتلك ما تدخلش انت بتدخل ي احنا في الشعرك عندها حق ايو لما اكون انا موجود انا اللي اتكلم اتعلم الادب ماشي يابا يا بنت يا خايبه ده عيش في الكويت يعني على قلبه قد كده بكره يعيشك في الكويت وينن وترجعي برنسيسه بس يا بت طب يا اخوانا مش اشوف الجدع الاول واعرفه مش ممكن ما يعجبنيش اه هو ده الكلام صح كده يا يا سيدي انت مالك كمان كم مش كمان لا اطمني ما بيتخانق هو سيبه سيبه يابا تلاقيه تلاقيه رايح يشرب سيجاره ولا حاجه طيب طيب وشك ولا وش القمر يا اختي ازيك يا بنت يا ولاء كويسه يا ستي ازيك يا حبيبه ستك ياه هو نايم بردك واد يا صلاح انت يا واد قوم يا واد اختك زيزي جت كفك نوم بقى وخن بقى قوم يادي صلاح يادي صلاح ياما قمت ياما قوم يا واد اختك جت تعالي يا اختي اقعدي استريحي يا بتنت يا و اعدي جنب صلاح اقعدي يا عامله ايه ازيك يا واد هوان كل ما لك لقيك نايم معلش معلش ممكن واحده منكم بقى تقوم كده تحضر لي كوبايه شاي عشان دماغي مصدعه ماحدش يا اخويا هيعمل لك حاجه قوم يا اخو اعمل لنفسك حاضر ياما حاضر هطلع اشرب كوبايه الشاي على القهوه ما تروح يا اخويا في اي داهيه تشرب ده ايه يا اختي ده شايفه الواد ط فين التاني سلام التاني يا اختي بيلعب بلاي ستيشن مع العيال في الحاره موراهمش يا اختي غير البلاي ستيشن والبرشام ربنا يهديها امين يا اختي امال ايه ده يا اختي انا جبت لك حاجه رمضان زيت وسمنه وسكر وقمر الدين وجبت لك كمان بلح تشي يا اختي ربنا يكرمك يا بنتي ويفرحك بولاء قادري يا كريم امين يا رب بقول لك ايه يا ولاء ما تروحي يا اختي كده تشتري بومب وتلعبي مع العيال في الحاره ياما في ايه مديها من عندي جرا ايه الله يا اختي وما تاخدش من ستها ليه امسكي يا ولاء بس انا كمان عايزاك بكلمتين روحي يا اختي روحي يا بنت يا ولاء تروحي تجيبي الحاجه من عند عم شاكر ما تروحيش ابعد من كده حاضر يا ماما ا يا خير ياما في ايه في مصيبه ولا ايه الواد ساعد اخوكي يا اختي اتخانق امبارح مع العيال في الحر اخ نق رب السما وشتايم وقله ادب فضحونا يا اختي في الشارع فضحونا يادي الفضيحه وليه كل ده واد من العيال اللي في الحاره بعت له على ال على المحمول حاجه ليكي ايام زمان لما كنتي بترقصي يعني وانت عارفه بقى الشباب بيحبوا يضايقوا بعضيهم يو هو انا هلاقيها منين ولا منين هو ما فيش حد سايب حد في حاله ده ايه ده امال يا اختي لو كانت عيال عدله وبتصرف على امهم ولا مكفينه كانوا عاملوا فيا انا ايه ده الواحد بقى يرجع يرقص طالما كده كده ملطوطه معلش يا اختي اهم عيال وسخنه على بعض والنبي ياما كفايه كفايه ده فيه اللي مكفيني مش ناقص اسمع اخبار منيله بس اوعي تكلميه ولا تعبريه ده عارف يا اختي انك بتبعتي له المصروف وبق ادبه عليكي ما خلاص بقى ياما قلت لك هظبط انا الموضوع فيه ايه طيب يا اختي خلاص فين الرموت الرموت كان هنا شوفي يا اختي العيال شوفي جنبك كده شوفي جنبك كده الواد صلاح كان ماسكه اخر مره اختي انتوا بتحطو فين كل شويه ما تحطي له مكان تحطيه دايما فيه شوفيه يا اختي هنا ولا هنا اهو تجوزي وتطلعي وتخبي في نفسي ذات الوقت ممكن اعرف بقى المرا دي يوم فؤاد عسل وحوي يا وحوي يا وحوي يا وحوي لقاء الجزارين ارسنال الشرابيه اد نين الخامل وريال مدريد العائد ينتقل الماتش خطر وعلى المحك اديه له بقى اديه له اهو في الفاضي اهو في الفاضي يلا يلا يلا ا جول شفت يا عم شفت بسس عمل ايه شفت الواد وليد رمضان انت قلت لي الواد اللي اسمه وليد ده مواليد كا كوتش مواليد 2001 يا كوتش يعني لسه هيقول الواد ده احسن باك شمال فيك يا مصر وانت عارف الباك الشمال شح اليومين دول فعلا انا عندي في الفرقه ناقص المركز ده هو ناقص عندك في الفرقه بس ده ناقص في مصر كلها ابو الكباتن الواد وليد ده بقى بالصلاه على النبي كده احسن باك في مصر واكتر باك بيجيب اجوان سبحان الله تحس ان ميسي واقف باك الله عليك يا وليد الله الله يا حبيب خالك يا وليد فاكر ابو الكباتن فاكر يا زيكو الكابتن سامي سوينج كان بيعمل ايه في الملاعب على وضعك طول عمرك يا سوينج سوينج لا ما انت كنت لعيب مالكش زي بس انت بقى اللي ضيعت نفسك كله بياخد نصيبه ابو الكبات احنا املنا في ربنا كبير وان الوليد ده يحقق المسيره باذن الله العب يا لولو العب يا حبيب خاله انا هجيب الكوتش واجي ان شاء الله وما تقلقش عمولتك محفوظه عموله ايه اللي انت بتقول عليها ابو الكباتن ومحفوظه مين بقوللك الواد انا الوكيل بتاعه وماض معاه عقد احتكار تقوللي عموله والكلام الفاضي ده ما ينفعش يا ابو الكباتن هات يا ابن الشاي ايوه يا يوسف انت فين ما ترد انا في الحمام بتوضى انت حوي بتكلمني وانت في الحمام ما تتلمي يا بتنت واناف مط بكلمك فيديو كله اقفلي اقفلي هخلص صلا واكلمك طيب ماشي ما تنساش تدعيلنا بقى يا يوسف صليت و انا لحقت يا بت ده ايه الرخامه دي مش كنت لسه بتوضى انا اصلا كنت نسيت بكلمك في ايه اه اه هي ايه صوره البنت اللي انت مشير صورتها على الفيسبوك دي هي دي الباشمهندسه بتاعتك اللي انت طالع لنا بيها السما مالكيش دعوه وبعدين انت اللي حلوه قوي يلا يلا اتكلي ماشي يا يوسف بتكلمي مين يا اختي انت مالك بكلم يوسف ليه مش عارفه ليه بحس ان انا لازم اسمع صوته وانا متضايقه انت بتحبيه صح لا طبعا يوسف ابن عمي وبس مش حبيبي ده انا حتى كنت بكلمه في بنت كان مشاهر صورتها طب بقوللك ايه هو مت حدا فع هيتقدم لك وفيها ايه واحد وعايز يخطبني يتقدم ويك بابا يعني انت موافقه اما اشوف لا انا اقطع دراع اللي انت في حاجه في دماغك يا اختي فكك مني بقى ده انت رهيبه ماشيان يعني ما كانش ينزل يصلي معانا في الجامع ما هو بيصلي هنا يا حاج انت لاز وحيني في كل حاجه صلاط الجماعه سوابه كبير لا يا اخويا وانا اقدر اوقحك اه مسكتيني يعني اه ماشي لو بيقف مع اخواته في الفرن ولا عايز ينزل يصلي في الجامع معلش ما هو طالعين عينه في شغله يا حاج هو طالعين عينه في الشغل واحنا بناكل هناك رز بلبن ربنا يعدينا منها على خير طبعا سمعت ابوك وايه الجديد ما كل يوم بيقول كده انا نفسي تفهمين ان انا لا يمكن اقف في الفرن ده ابدا طب انزل صلي مع التراويح في الجامع ريح قلبه صدقي بالله لا اله الا الله لسه حال مصلي ركعتين شكر الله وكنت نازل اصلي الفرد في الجامع انما بالعين بقى مش نازل هصلي هنا وربنا يسامحني انت حر انت اللي خسران هينوبك ثواب قد كده لو كنت نزلت اوعى سي اتفرج على المسلسل والنبي خايله في لبس المضيف اه حسن تيجي عناصيه طب انا جايل يلا رايح فين واحد صحنا ابن س حزوز ا رجليا يابا العيال هدوني في التمرين وانا والله يا اخويا مهدوده على المكنه من الصبح لا انا رجليا مولعه بقي كتير ماالبس الجازم الكوره اقوللك ايه يا زيزي قومي سخني لي شويه ميه كده احط رجليه فيهم اقوم اعمل لك ايه يا خ ميه سخنه بملح يا زيزي فيها ايه وانت يا اخويا فاكر نفسك س السيد خص عليكي انت مش نفسك ابقى استاذ السييد ولا ايه ساذ السيد وانت تيجي ايه جنب س السيد ده كان راجل مالوي هدوم سخي ونزهي مش زيك ماشي يا زيزي ولعلمك بس السيد اللي انت بتقولي عليه ده كان راجل زلنطحي وسكري وبتاع نسوان وخصوصا الرقاصات ومالهم بقى الرقاصات احلى حاجه في الدنيا دي الرقاصات انا بحب الرقاصات امال انا اتجوزتك ليه يا بنت ايوه بقى اعدل يا اخويا وجيب واضي بس عشان خاطر الكلمتين الحلوين دول هقوم اجيب لك مايه سخنه تنقع فيها رجليك ال هيتمر مين انا وليد ياك يا واد يا وليد خش ده انا عامله كنافه النهارده بتشر عسل من عمايل ايديا خش اجيبها لك اصحيح فين الكنافه دي ده انا نسيتها هاتيها اهلا بحبيب خالو تعال يا نج هو لو يعرف سر السعاده الزوجيه قها و يكتب كتاب افضل يا بط ادي العقد اهو المحامي قاللي لازم تمضي عليه امضي عل ايه يا خير هو انا معقول اسيبك ابو الكبات لا يا حبيبي الحاجات دي ما فيهاش خالي وخالتي اللي انت هتمضي عليه ده يا وليد عقد وكاله اعمال يعني انا هبقى مدير اعمالك اسمع كلامي ياد وليد انت لعيب وموهوب يا سلام ياد وليد ده انا هنقلك نقله ما كنتش تحلم بيها لا انت ولا امك اللي هي اختي ماشي يا خا الحمل ال سيبلي انت بس رجليك يا ده وليد وانا هلبسك جزمه ده وخليك تجيب احلى جوان فيك يا بص طب الحق اودي العيش فيفول لابويا حسان اتاخرت عليه نكمل الحور ده مع بعض شوف الفقري اكلمه في مجد وشهره وجزم ده بيقوللي فول وطعميه فقر زي امك امض يا وخلصي امض هات خضع الورقه التانيه الف مبروك يا حبيبي افضل حاجه تانيه يا ابو الكباتن لا ده في حاجات بقى بعد كده اسمع يا وليد من هنا ورايح انا مدير اعمالك يعني مافيش لعب كره لا في نادي ولا مركز شباب ولا حتى في الحاره لما تاخد اذن مني فاهم فاهم هات بقى ربنا يكرمك يا حبيبي الله رايح فين يا وادي يا وليد هو انت لحت تقعد يلا خش اقعد انا جبتلك الكنافه وعملتلك كوبايتين شاي اقعد يلا لاتع نفسي السحور وانا هموت واكل سلام ماشي سلملي على امك والبنت رضا ابو سهال حاضر يلا ايه يا بنت الرخص اللي انت فيه دي جميله اللي انا اعرفها جيبي بوسه انت لو بصيتي لفس ايوه مكص انا عايز كلنا تعرف بتاع السلام عليكم وعليكم السلام نعم حضرتك مش ده يا بي لانسه سناء رمضان ايوه يا ابني هو في حاجه انا يا مدحت زميل سناء في الشغل ا اهلا وسهلا اهلا وسهلا معايا ماما وبابا يا الف اهلا وسهلا اتفضلي يا ماما اتفضلي حبيبتي اتفضلي حضرتك افضلي يا بابا اهلا وساه مساء النور يا حبيبتي افضلي اهلا اهلا يا حاج ازيك افضل اهلا افض عنك انت يا طنط لا م اخذه معلش اصل البيت مكركب شويه معلش اتفضلي يا حبيبتي اتفضل حضرتك عنك انت يا طنط هي سناء ما قالتش لحضرتك ان احنا جايين النهارده لاو النبي يا ابني ما قالت ليش معارفش انتوا واقفين ليه اتفضلوا استريحوا اتفضلي حضرتك اتفضلي ا ثانيه واحده ثانيه وجايه لكم هم مش عارفين ان احنا جايين النهارده ايه الكلام ده والله يا ماما ما اعرف معقول سناء تكون نسيت نسيت احتمال يا بابا اهلا وسهلا اهلا يا عمي اهلا خير انا والد ثناء انا مدحت زميل ثناء في الشغل وده بابا وماما اهلا وسهلا اهلا يا حاج اهلا وسهلا اهلا بيك خير ياما خير امال فين سناء سناء ما تكلمها يا حاج طب لحظه واحده لحظه واحده الو الو ايوه يا سناء ايوه يا بابا انا في مشوار في حاجه في واحد هنا اسمه مدحت مدحت يا عم مدحت ومعانا بابا وماما وابوه ايه مين دول ايه اه مدحك ده واد رزل قوي يا بابا معايا في الشغل بيضايقني وعايز يخطبني بالعافيه ازاي يعني اطردوا اطردوا يا بابا
6:16
لما تعزموا واحد بكرش ع الفطار في رمضان
Sayed Nafea - سبونافع
285 مشاهدة · 3 jaar geleden