انه توفيعه كاشف الامارات عمال يسبح بحمد الامارات لسبب ازيك يا عائشه؟ لسبب عظيم جدا سبب محترم يعني عرفنا ايه دلوقتي يعني اذا عرف السبب بطل العجم عرفنا انه توفيق عكاشه الحقيقه ازيك يا فضيله تحياتي ليكي ازيك يا استاذ حسام من الدنمارك فعرفنا ان توفيق عكاشا هرب على الامارات يعني خد فيزا او يعني باتصالاته بقى ما اكيد دي اتصالات يعني اكيد يعني اكيد اكيد بس عرفنا ليه بقى الله يخليك يا فضيله متشكر جدا ازيك يا شيماء مساء الخير من المانيا اسلام عرفنا ليه بقى المعلم اخد ا طلع على ا الامارات وعمال يمجد في الامارات وعمال يسبح بحمد الامارات وعمال يعمل عرفنا ليه بقى حضرات الساده مساء النور ازيك يا استاذ ا عمرو ازيك يا ليلى عبد المولى تحياتي ازيك يا اخي من المغرب عرفنا ليه بقى اتفضل ادي توفيق عكاشه اهو الخبر بيقول يا حضرات حبس توفيق عكاشه لامتناعه عن النفقه وطريقته بتقول هرب الى الامارات يعني توفيق بعكاشه ا عرفنا ان الراجل طار على الامارات هربا من حكم حبس في فقه وطليقته بتقول انه هرب على الامارات السؤال بقى ا الامارات ما تسلمه يعني سهله اهي سهله راجل عليه حكم في مصر الامارات تسلمه لكن لا الامارات تسلم بس السياسيين لكن الجنائيين اللي زي دول او اللي عليهم احكام نفقه او حاجات من دي لا ما تسلمش خالص نهائي يعني بص كده حسن حسن ازيك يا حسن تحياتي ازيك يا غاده من اريزونا تحياتي ليكي يا غاده والله سلمت عليك ازيك يا عائشه انا سلمت علي والله وفين اللي سلمت عليك خليه يضرب في الامارات اا المشكله بقى انه ايه انه ازاي خرج من المطار اصلا يعني ايه واضح ان الراجل عرف قبلها ان الحكم جاي عليه بالحبس شوف بقى البزراميت ما هو البزراميت ده له طريقه بقى مش اي دوله تبقى بزراميت مصر دوله البزرميت كلها فهو الراجل عرف قبلها انه جايله حكم بحبس عرف منين بقى انت شوف انت بقى الدايره اللي هتحكم عليه قالت له المحامي اتصالات المهم قالوا له قبل ما يصدر الحكم خلي بالك تطير على برا البلد ليه يا عم قال له هيجي لك حكم حبس فخد بعضه وطرع الامارات بعدها باربعه ايام بالظبط يصدر حكم حكمه بحبسه في قضيه نفقه شوف البزراميط شوف البزرميت وعادي هو بقى بيظهر دلوقتي عادي وعمال يتكلم عادي و موجود في الامارات يعني يعني موجود الراجل في الامارات وبيتكلم عادي جدا وبيحكي عمال يحكي بيقوللك انا احسن انا احسن من عمرو اديب وانا اللي عملت الاعلام عمال يحكي عمال يطلع يحكي يعني وبعدين الامارات مش هتسلمه لكن الامارات تسلم اللي زي حالاتنا كده تنزل المطار تتمسك تتسلم الامارات قبضت على ا عبد الرحمن يوسف لحد دلوقتي ما افرجتش عنه مع انه ما كانش له علاقه بالامارات ده كان في سوريا اا اتقبض عليه في لبنان واتمسك في لبنان عبد الرحمن يوسف ربنا يفك اسره واتمسك في لبنان واتقعد بقى كده فتره في لبنان هوب راحوا مواخدينه قبل ما يترحل على مصر خدوه بالطياره كده على الامارات رسمي يعني الامارات قدرت ترحل عبد الرحمن يوسف من لبنان لكن توفيق عكاشه عليه حكم حبس عادي جدا نفقه موجود في الامارات وطالع النهارده يتكلم عادي جدا يعني عنده حكم حبس صدر في مصر وطالع يتكلم عادي جدا وعمال يحكي والامارات والشيخ محمد بن زيد فاحنا عرفنا هو سبب تعريصه للامارات ايه؟ اه عبد الرحمن ايه علاقه الامارات؟ انت ما تعرفش ولا رانيا انت اسمك رانيا عبد الرحمن يوسف معارض النظام ايه علاقه الامارات انت ما بتعرفيش ولا ايه؟ لا الامارات لها علاقه بكل حاجه اه ايه علاقه الامارات بالسودان ايه علاقه الامارات ب باليمن ايه علاقه الا ايه علاقه الامارات باي حاجه انت ازاي بتتكلمي كده ازاي بتقولي الكلام ده ها ازاي يا رغده ولا اسمك ايه؟ ا ازاي وشريف عثمان ايوه برافو عليك في حد قال لي على شريف عثمان شريف عثمان برده مسكوه وواه ان هو معاه باسبور امريكي ربنا يكرمه يعني ما كانش طلع منها اه يعني مع ان شريف اسوان مالوش علاقه بالامارات ده مصري اه مفترض اتولد في مصر يعني انما يعني لا صرت شاب شايب كتير شايب طبعا امال يعني انت فاكر برجع ورا يعني ما انا بطلع قدام صرت شاب كتير اكيد لازم اطلع بقى اصير شاب كتير يعني المهم فدلوقتي عرفنا ليه هرب اخوكم اا شكرا يا شيماء والله اا اخوكم ا توفي عكاشه الى الامارات انا في اللايف ده عندي بس موضوع كده عن الصاروخ التركي اللي ارعب اسرائيل لكن قبل ما اوصل له قبل ما اوصل وصل للصاروخ التركي ده عايز اقول لك بس انه انه الامريكان دلوقتي ا عدوا مرحله 30 يونيو يعني امريكا دلوقتي وصلت لمرحله 30 يونيو احنا عندنا في مصر كل المصريين اغلب المصريين كانوا طالعين يعايروا الرئيس مرسي انبوبه البوتاجاز بقت الدولار بقى ب لتر البنزين يا فاجر بقى كده لما جم بقى في عصر السيسي ما حدش قادر يفتح بقه لتر البنزين دخل في 20 جنيه ما حدش قادر يفتح بقه ما حدش افتكرت انا المشهد ده ليه بقى لان في مواطنه امريكيه هي طبعا صعبه وابيحه شويه وقله الادب يعني الفاظها صعبه لكن ماسكه الترامبويين بتقول لهم بصوا لتر البنزين يا اد بالشتيمه بالام هتسمعوا دلوقتي الفاظ ابيحه اشتمه بال يا اد انا مش هقدر اقول هي تقدر ول بصوا لتر البنزين بكام؟ فاكرين ايام بايدن لما كنتوا بتتريقوا على بايدن لما لتر البنزين وصل لارب دولار كنتوا بتعملوا ايه؟ فين انتوا دلوقتي سمعوني صوتكم بس هي طبعا قبيحه شويه فانا بعتذر عن الفاظ الابيحه لكن اسمعوا بس اسمع اسمع مواطنه امريكيه Don't mind here and you see that fucking and want to hear every single red motherfucker mag who screamed at Joe Biden when gas got to be where are you are awfully silent this is bullshit and Donald Trump isn't doing anything Biden هي بتقولله عشان حد بيقوللي انا مش فاهم حاجه هي بتقول فين الجماعه اللي بيلبسوا الكابات الحمراء بتوع ماجا حركه ماجاج امريكا مجددا قويه فين هم ولاد ولا حد شتمهم بالام الام بالام بالام بس شتيمه جامده قالت لهم لتر البنزين بقى ب 5 دولار ها مش سامولار ايام بايدن كنتوا بتصرخوا مش سامعه صوتكم دلوقتي فين صوتكم ال 5 دولار دي غلطه ترامب لازم يطلع كده على الشاشه ويطلع اقول الناس دي غلطتي 5 دولار دي غلطتي ده الغلطه بتاعتي فافتكرت انا لما سف الست دي لما بتتكلم اكلم على ان انسار ترامب كانوا زعلانين من بايدن لما الدولار لما لتر البنزين بقى ب 4 دولار ودلوقتي يبقى بخمسه فبتقول لهم فين انا مش سامع صوتكم ده نفس الكلام لسيسويه مش سامعين صوتكم يعني انتوا ايام الرئيس مرسي كنتوا بتصوتوا ان انبوه البوتاجاز ب 8 جنيه اهي وصلت ب 300 جنيه كيلو اللحمه كيلو اللحمه ب 40 جنيه اهو وصل ل 500 جنيه يا فقري ين فين صوتكم على رايها ما سمعناش صوتكم انا مشاع زيها واشتم بالام لكن نفس القصه بالظبط نفس القصه بالظبط ان الناس دي جت ورا ترامب النهارده بعد ما قعد يقول ممار الحريه وقال لفرنسا تعالي معايا في ممار الحريه قال لك كوريا الجنوبيه تعالي معايا في ممار الحريه فرنسا قالت مالش علاقه بالقصه دي وادو العالم كله النهارده بعد 24 ساعه طلع اعلن ما خلاص مافيش ممار الحريه مش هنعمل موضوع ممار الحريه ابن الجعانه المجنون امبارح يقول ممر الحريه وهنفتح المضيق بالعافيه وهنعمل مش عارف ايه وهنعمل ايه وهنعمل ايه وبعدين تعالي معايا يا فرنسا فرنسا قالت ماليش علاقه بالقصه دي تعالي معايا كوريا الجنوبيه قالت ماليش دعوه راح النهارده طلع اعلن خلاص مافيش مافيش ممر الحريه انت موضوع ممر الحريه ده خالص تخيل انت متخيل عادي كده جدا ببساطه دي توقف العالم كله وترفع البرميل بكلمه وبعدين ترجع تقول بعد 24 ساعه لا خلاص ما فيش ممر حريه عشان كده الست بتقول لهم اه اه انتوا انتوا فين يا اد ال فين مش سامعين صوتكم يا ولاد ال فين اا لا صعب صعب صعب على اي حال اي حال خليني بقى اروح لك للموضوع القوي النهارده تركيا كده وفي غفله راحت اعلنت عن صاروخ فظيع مداه 6000 كم الصاروخ التركي ده المدى بتاعه 6000 م والحقيقه كشفت عنه انقره يدعى يلدم خان اسمه كده والصاروخ ا يصنف ضمن صواريخ عابره القارات مدا 6000 م يعتبر ضمن فئه الاسلحه بعيده المدى القادره على ضرب اهداف استراتيجيه ابرزه ابرز مميزات الصاروخ ده انه فرط صوتي يعني تتراوح ما بين 9 الى 25 صاخ ماخ تقريبا لديه قدره كبيره على المناوره اثناء الطيران يصعب اعتراضه او التصدي له عبر انظمه الدفاع التقليديه مين بقى سمع القصه دي واترعب اسرائيل ادي الصاروخ اهو وكل بياناته صاروخ اعلنت عنه تركيا هز كيان اسرائيل فطلع الاعلام الاسرائيلي منزعج من القصه دي وعمال يقول لا يعني انتوا وصلتوا المرحله دي يعني ايه يعني ايه نسيب تركيا تبقى عندها صاروخ زي ده يعني ايه نتعامل مع تركيا بهذا بهذه النعومه وما نوقفهاش عند حدها الاتراك الحقيقه ادي الاعلام الاسرائيلي اهو ادي الاعلام الاسرائيلي خصفت טיל בליסטי חדש מתוצרתה לטווח של אלפי קילומטרים המחי שתיין אז חוץ מתצוגת התכלית הזאת הייתות הוא גם לישראל א כנראה זה נועד גם לעיניים הישראליות אז נגיד ככה טורקיה בשנים האחרונות מעיצים יותר קצרים כלומר עד 2000 קילומטרים זה אנחנו רואים ראינו גם ניסואי טילים כאלה זה מה שראינו היום טורקיה חוספת בפעם הראשונה טיל בליסטי בניח של 6000 קומרים זה פעם שעה שורקת את הטعيد جدا بان الاتراك اعلنوا عن هذا الصاروخ وسعيد جدا برد الفعل الاسرائيلي لانه رد الفعل الاسرائيلي اللي الهلع اللي هم عليه ده عندهم حق فيه بصراحه لانه الصاروخ ده ممكن يكون هدفه ان شاء الله تل ابيب يوما ما ممكن الله اعلم يعني لكن كمان اللي بيعملوه الصهاينه اليومين دول من انتصارات ضايقني بصراحه يعني الصهاينه عمالين يهجروا الكره جنوب لبنان و مضايقني عارف انت لما تبقى قاعد متضايق طول الوقت بتهرب من من موضوع معين كده انا كل ما اسمع الاقي الصهاينه عمالين يحققوا انتصارات في حتت في جنوب لبنان بيخلق كره في جنوب لبنان بيستولوا على بيوت في جنوب لبنان فتحس س ان انت طب وبعدين كسروا عين السيسي وبعتين له غاز و طب وبعدين عاملين مع الامارات شغل زي الحلاوه طب وبعدين فانا كان نفسي بقىي مده نفسي اسمع خبر سيء عن اسرائيل اي خبر ان شاء الله يكون اي حاجه طبعا يعني لو في لو في خبر فيه تغريم حاجه يبقى حلو ده حاجات تكسير حاجات حلو جدا بس ما فيش ما فيش ليه؟ لان احنا العرب اا مش موجودين يعني احنا مش في المعادله اصلا يعني احنا العرب انا عايز اقول لك ان اقتصاد السعوديه اقوى من اقتصاد تركيا بمراحل بازمنه اقتصاد الامارات اقوى من اقتصاد تركيا بمراحل بازمنه لكن احنا بنشتري سلاح بس انما تركيا البلد الاقتصاد تعبان دي بتصنع سلاح بهذا الشكل فانت قاعد تقول طب الاموال العربيه دي الكتيره قوي اللي ربنا اداها لنا دي ليه ما بنصنعش سلاح ليه ليه ليه طول الوقت بنشتري بس وبعدين بنشتري بنعتمد على الدوله اللي اشترينا منها ما هو الدوله اللي بتشتري منها السلاح دي دي دوله بتحطلك شروط يعني الكنترول بتاع السلاح ده عند الدوله اللي انت اشتريت منها الصيانه عند الدوله اللي انت اشتريت منها الفايده عند الدوله اللي انت اشتريت منها طب ليه ماصنعش فيقول لك اصل التصنيع صعب اصل الدوله مش تسمح لك طب اهو اهو الاتراك اهم اعلنوا عن صاروخ مداه 6000 م فرط صوتي الاتراك بقوا دوله رقم واحد في العالم في صناعه المسيرات اشمعنى يعني المساله مش صعبه يعني المساله ما هياش صعبه وما هياش ا وما هياش حاجه ودوله تعبانه يعني اقصاد اقتصاد تركيا مش مش واو يعني خالص نهائي فانت قعدت تقنعني سنين ان التصنيع صعب ان الدول مش هتوافق ان طب ادي ادي الاتراك وصلوا في المسيرات الى مرحله مرعبه لدرجه ان مصر دلوقتي عامله اتفاقيه مع الاتراك يصنعوا طيارات مسيره سوا وده اتفاق كويس جدا احنا ليه ما عملناش كده بكل الاموال اللي من السبعينات من سنه 73 من ساعه حرب اكتوبر والاموال عماله تطلع من تحت رجلين العرب ليه ما عملوش كده ليه ما فيش مصنع للتسليح لصناعه الاسلحه زي الاتراك كده ليه ما بنعملش كده ما تعرفش ما تعرفش اهو بصاروخ واحد خلى الاسرائيليين تصوت ويقول لك لا ازاي الصاروخ ده سكتنا عنه وازاي الحكومه والدوله هتسكت عنه وهيبقوا هيعملوا قص انا فرحان لده بقى ان في دوله ا في المنطقه عندها تسليح يرعب اسرائيل انا فرحان لده جدا اا سواء استخدموه او لا بس مجرد وجود السلاح في حد ذات ده كويس جدا وده اللي احنا كنا بنقوله السعوديه النهارده من اوائل الدول دوله رقم واحد في العالم تقريبا في استراد السلاح احنا ما شاء الله الامارات والسعوديه وقطر والكويت ما شاء الله ما شاء الله ثرواتهم كلها رايحه على اشترا ما كنا عملنا تصنيع ما كنا عملنا حاجه كويسه لا ما نعملش خالص احنا نصرف فلوسنا في في الهانك والرانك والفشل بس ما نصرفش فلوسنا في تصنيع ليه؟ لان احنا بنشتري بالتصنيع تاييد الدول يعني السعوديه لما تشتري سلاح الدوله اللي بتشتري السعوديه منها سلاح دي تحب النظام ده وتخلي عليه يعني تفضل على هذا النظام ليه؟ لانه ده بيدخلها فلوس لكن هنعمل تصنيع وجع قلب والحاجات دي ده احنا ما بنصنعش عربيه يا راجل ده احنا في الوطن العربي ما نصنعش عربيه قو لي كده الوطن العربي يصنع سلاح ايه ادي الاتراك عاملين صاروخ النهارده منظره يشفي يعني يشفي العليل وتفرح جدا وانت سامع الصريخ الاسرائيليين واصواتهم انا بفرح جدا لان الكلاب دول راحوا عملوا مؤتمر في نيويورك تقريبا عملوا في المؤتمر فلوس تقريبا في نيويورك اه في نيويورك عملوا مؤتمر يوزعوا فيه اراضي الضفه الغربيه مؤتمر صهيوني قاعدين يبيعوا فيه في نيويورك قاعدين يبيعوا فيه اراضي الضفه الغربيه دلوقتي واحنا سوا كده مع بعض قاعدين يقسموا خرايط وجايبين خرايط الضفه الغربيه كلها وبيقسموها بيبيعوها في مؤتمر في نيويورك ولاد الكلب عاملين حاجه بقى في الضفه نفسها انه عاملين اولا اطلقوا بهايمهم ومواشيهم والغنم بتاعهم في غطان الفلسطينيين في مزارع الفلسطينيين عشان تاكل المحصول بيطفشوا الفلسطينيين يعني حااجه الثانيه بقى ان هم بداوا يمنعوا الميه بتاعه الري عن الفلسطينيين يعني الفلسطينيين عايزين يروي الارض فبيعمل بئر السلطات الاسرائيليه ما تدلوش تلخيص بالبير ده وهم بيقولوا ان دي مياه اسرائيل بتاعه اليهود بس مش بتاعه الفلسطينين وليس من حق الفلسطينيين انهم ياخدوا هذه المياه فانت عمال تسمع حاجات حاجات فانت نفسك تسمع صريخ الاسرائيليين بقى انا عمال اسمع حاجات كلها كلها سلبيه تجاهنا احنا بنعملش حاجه خالص مؤتمر لبيع الارض بيتعمل في نيويورك دلوقتي واحنا ساكتين عادي كده ما حدش بيطلع يتكلم طيب وبعدين يمنعوا الميه عن المزارع في الضفه الغربيه واحنا ساكتين عادي برده ويطلقوا المواشي بتاعتهم الغنم والحاجات دي على المزارع بتاعه بتاعه الفلسطين واحنا ساكتين عادي كده جدا فلما تسمع عن ان الاتراك عملوا صاروخ فرط صوتي 6000 م تقعد تقول اهو انت مش تركي اوكي بس لما تسمع بقى صريخ الاسرائيليين من الصاروخ ده تقول الحمد لله شفتكم يا ود الكلب بتصرخوا الحمد لله انا شفتكم بتصرخوا ربنا يخليك يا بيكو من الكويت تحياتي ليك والله فانا سعيد جدا بهذا الخبر الخبر في حد ذاته لا يعنيني لكن رد فعللاسرائيليين على الخبر هو اللي يعنيني انا كمان لما اسمع ان في يهود كتير عملوا عملوا مظاهرات في في نيويورك ردا على المؤتمر ده وقالوا نحن نعارض الصهيونيه اهو بص الحشود دي في نيويورك برض بص الحشود بص العشود دي معلش بص قد ايه كتير قوي كتير قوي بص قد ايه كتير جدا بيقولوا ان احنا او بيغنوا ان احنا نعارض الصهيونيه برض في نيويورك لان نيويورك دي اكبر مدينه في امريكا فيها يهود ففيها صهاينه وفيها يعني كلهم يهود لكن في من اليهود صهاينه المتطرفين فاليهود الصهاينه في نيويورك عاملين مؤتمر لتقسيم وبيع اراضي الضفه الغربيه الاستاذه رغده اللي هي من اريزونا عندك في ولايه اريزونا بيغيروا اسم الضفه الغربيه الى يهودا والستمره تخيلي عندك ف بيغيروا خلاص يعني هيسموا الضفه الغربيه اسم ال العبري يهودا مستمره فعشان كده اليهود الثانيين دول بقى الحشود اللي بالالاف دي خرجت تعمل مؤتمر تقول فيه مصر اقوى من تركيا يا سيدي انا يا حياه ولا هيام مصر اقوى من تركيا والسعوديه اقوى من تركيا وكل الدول العالم اقوى وسريلانكا اقوى ممكن هو بق هو بق يا جماعه يا جماعه بجد والله العظيم احنا من كده مش هنتطور يعني انا اتمنى تكون مصر دي سيده العالم ام بس ما فيش كده ما فيش مش موجود ده ده مش موجود مصر دوله ثاني دوله تقريبا في الاختراض من صندوق النقد دوله موحوله اقتصاديا دوله متنيله بنيله انا ما يعني دي مش امنيه ده واقع ده واقع وبعدين صدقيني وحياه ربنا لو مصر اقوى من تركيا كنت بقول لك اقوى من تركيا بس انت بتجيبيها منين دي يعني شفتي ايه اطلعت على ايه رغبتك على عيني رغبتك خليكي بقى على جنب برغبتك دي يعني خليكي رغبتك انت مالكيش حاجه غير رغبه بس هو بالمنطق بالمنطق ما فيش كده مصر دوله فقرانه تعبانه طالع دين امها خلاص بقى نر نريح من دين احنا بنتكلم على دوله اسمها تركيا اختصار اقصادها اقل من اقتصاد السعودي والاماراتي ومع ذلك عملت صاروخ فرد صوتي يعني لا احنا عايزين كده احنا محتاجين يا جماعه كده احنا ساكتين تماما مافيش حاجه عمالين نشتري سلاح وما بنستخدموش وبنضرب وبنسكت ومافيش حاجه بتحصل يعني الامارات اتعكت اهي اسرائيل راحت ضربت الامارات وقالت ده ايران اللي ضربتها ضربت مناق الفجيره طيب الامارات ردت ولا هترد ولا تقدر ترد وطالع مندوب الامارات في المجلس الامني يقول للامارات حق الرد طب روح رد ان للامارات حق الرد اي قوم رد بقى قوم رد عليهم بقى على ال وبعدين رد على الاسرائيلي ضربوك مش الايرانيين ايران طلعت قالت انا ما ضربتش حد فالواحد صعبان عليه انه الاسرائيليين عمال ينجحوا يعني عمالين يحققوا انتصارات وطالع نتنياهو الكلب ده ا كل شويه قال ان هو مش الحدود مش هتقف لحد كده وهناخد حدود ثانيه ويرحلوا الناس من جنوب لبنان فانت طول الوقت بتسمع اخبار في صالح الصهاينه عايز تسمع اي خبر تتنشا عليه فلما تيجي تركيا تعمل خبر ده حاجه حلوه جدا تقول ان انا عملت صاروخ فرط صوتي 6000 كل فيطلعوا الاسراين يصوتوا منه دي حاجه انا اتمناها انا اتمنى السعوديه تبقى كده والله العظيم اتمنى ان السعوديه تصنع سلاح عندها وانا بقول السعوديه بعتبن اكبر دوله لان القطر كلها قد كده والكويت صغيره لكن السعوديه تستطيع انها تعمل بدل ما نعمل نيوم واحد ونيوم اثنين والمشاريع الفنكوشي دي نعمل تصنيع سلاح والله نعمل شفتوا الاتراك يعني من من 10 سنين بداوا في حكايه الطياره المسيره دي النهارده بقوا الدوله رقم واحد في تصدير الطياره المسيره ورجعوا بقى عملوا سلاح اسمه ايه ده هو قصدي صاروخ فرد صوتي احنا ممكن نعمل ممكن بس ما بنعملش يعني مااررفش يعني مااررفش يعني ما بنعملش يعني هديك مثال ثاني انا ماحبش تركيا لشيخ لكن تركي واضح انه بيعمل حاجه لو حصلت انا هوشيد بيه لانها خابطه تركي عامل فيلم اسمه سفن دوجز اا بطوله كريم عبد العزيز واحمد عز جايب فيه بقى مين؟ شوف مين ال اللي جايين في الفيلم شوف مين شوف مين دول شايف القمر دي مين دي؟ دي مونيكا بلوتشي شايف ا ده اسمه ايه ده هو ده ده سلمان خان تايجر السينما الهنديه تايجر السينما الهنديه شايف ده اللي تحت ده اهو ده مستقبل الاكشن مك ماكس هوانج ماكس هوانج ده ا من فريد جاكشان ده مستقبل الاكشن السينمائي اللي جاي جايبه في الفيلم تخيل مونيكا بوليتشي اهي شايف مونيكا احمد صديقي احمد رصد نشر الصوره احمد رزد صديقي وعامل على مونيكا بوليتشي دايره وبيقول خابطه ليك يا تركي والله اه بصراحه خابطه لما تجيب سانجاي دوت اللي هو الشرير بتاع بتاع السينما الهنديه وتجيب سلمان خان ده اسمه بيتحط بيجيب بيجيب ملايين ومونيكا بلوتش وتجيب ا ا اسم سانجاي دوت ده وكل الناس دي يبقوا في الفيلم ده مع خير عبد العزيز واحمد عاز طب ماشي كويس جدا خبطه بصراحه جامده جدا لتركي جدا بامانه عايزين زي كده بقى في السلاح والله يعني دي خبطه كويسه جدا كويسه جدا ان بقى نقدر احنا كعرب نجيب ا ما تقوليش بقى الفلوس تجيب النا كويس كويس كويس انا بقول لك اهو كويس جدا عايزين بقى نعمل كده في السلاح نجيب بقى نفتح مصنع سلاح صواريخ مدرعات اسرائيل اللي قد كده عامله دبابه مركافه عامله دبابه مركابه وبتطلع بيها السماء بس اللي فشك لهم ال اللي اللي فشك لهم الدبابه دي الشباب بتوع الياسمين صاروخ الياسمين الجماعه بتوع حماس بهد لهم الدبابه دي هم كانوا طالعين بسبب بالدبابه بمركافا طب ما احنا ممكن نعمل كده يعني اوكي يعني زي ما تركي جايب سانجاي وماكس هوانج وسلمان خان ومونيكا فلوتشي اوكي اوكي فيلم عرب مصري او عربي هيتكلم عربي اوكي حلو جدا ما احنا ممكن نعمل كده في السلاح بقى ما ممكن نعمل عمل كده في السلاح شكرا يا عم يا عم تركي بجد والله اه يعني اه ما انا اتكلمت على موكب الشيخ العرجاني امبارح والله لو حضرت الحلقه امبارح اا الجالون انا اسف مش اللتر انا اسف الجالون باربعه باربعه ب 5 دولار انا اسف انا اسف اا ما احنا ممكن نعمل كده ممكن نجيب نعمل سلاح كويس جدا عشان كده تحيه للاتراك اللي نكدوا على الصهاينه بالصاروخ ده وطلعوه وعرضوه وعملوا له عرض فظيع جدا فالصهاينه ركبهم بتخبط في بعض نفسي السعوديه تبقى كده نفسي الدول العربيه تبقى كده احنا كان ممكن نعمل التصنيع مصر كان عندها مصانع سلاح كتيره جدا كتيره جدا والله كتيره 69 الحربي وثلاث ستات الحربي ومش عارف مين الحربي كلها على طريق حلوان كلها عارف بعد ما مضينا كانب ديفيد ومبارك جا الله يمسيك كل خير مبارك حبيبي حبيب قلبي مبارك عارف حولها كلها المصانع ايه؟ مصانع كانت بتعمل رصاص ودانات حرب وطبنجات حلوان وحاجات كده حولها كلها المصانع دي تعمل سخانات والله ووصل بيهم الامر الى انهم بقى بيعملوا الحلل تخيل مصنع بيعمل سلاح اتحول انه بقى بيعمل حلل ويعملوا معالق طقم معالق عارف انت طقم السفره بتاع العروسه ده تفتح كده يقوللك مصانع لاث ساعات الحربي ليه ليه عملت فينا كده بجد والله ليه يا مبارك عملت فينا كده يعني كان عندنا عبد الناصر عمل بتاع مثلا وكان في وزاره اسمها وزاره تصنيع الحرب ولا زت موجوده وكان عندنا شويه مصانع كده كلهم ارقام ثلاث ارقام ثلاث ستات ثلاث ساعات ووصلنا عملنا حاجات حلوه جدا جدا طب نكمل بقى لا جا مبارك قال كفايه صواريخ بقى وطلقات رصاص ونيله ايه القرف ده هاتوا بقى نعمل عايزين شويه حلل والله العظيم فبقوا يعملوا الحلل فتروح تشتري حلل حلوان بقى يا سلام حلل المصانع الحربيه بداوا الاول بالبوتاجازات وبعد كده السخانات وبعدين بدا انا شفت في معرض زمان جدا اهي مباره دخلت معرض لقيت مصنع 63 الحربي والحاجات دي عمل اطقم ال شوك ومعالق تفتح الشنطه كده تلاقي ثلاث ثلاث طوابق ايه ده قال لك ده مصنع مع مش عارف كامل الحربي طب ومصنع كامل الحربي ماله مال الشوك والمعالق فاحنا بوظنا الدنيا كلها مبارك عمل جو جامد جدا في مصر مبارك الحقيقه انجز فشخ مصر حرفيا يعني دوله كانت عامله كده فجاه مبارك خدها 30 سنه بيفشخ فيها بس اراضي زراعيه اتاكلت هو قاعد عادي كل بص اراضي الزراعيه بالهبل اتاكلت وهو كان قاعد مالوش دعوه مصانع حرميه عماله تتحول وتقفل مش عارف اي حاجه اثار عماله تتهد وهو قاعد مالوش دعوه ففي الوقت ده مصر كان ممكن لو اتسابت لو كملت مشوارها كان ممكن نبقى دوله بنصنع سلاح دلوقتي انما مع الاسف والاسف ما حصلش عشان كده تحيه لتركيا بجد على الصاروخ الجديد بتاعها وانا مبسوط النهارده جدا لاني ا شفت الصهاينه وهم بيصوتوا من منظر صاروخ التركي تحيه للاتراك ويا رب يكملوا كده ويا رب دايما يفضلوا لاعبين صهاينه. تحياتي لكم واشوفكم بالليل في مصر النهارده.
8:18
تركي آل الشيخ يها جم المصريين والأميّة وبنت فلسطين ترد بقوة وتكشف الحقائق
بودكاست الحكاية
584 مشاهدة · 7 maanden geleden
25:47
محلل تركي الجنود الأتراك ينتظرون الأوامر لاجتياح إسرائيل
i24NEWS Arabic
20 مشاهدة · 1 dag geleden
18:28
قنبلة القرن أردوغان يكشف أخطر مؤامرة خبيثة لإسقاط منطقة الشرق الأوسط
القاهرة والناس
46 مشاهدة · 16 uur geleden
10:13
عاجل ترامب يفجرها أردوغان كان سيهاجم إسرائيل مع إيران وأنقرة تعلنها الحزب خط الدفاع الأول
مهيب نيوز
46 مشاهدة · 23 uur geleden
10:25
العاشرة توتر مع إسرائيل وتقارب مع أنقرة ترمب يدعم تصنيع أول مقاتلة تركية
AlArabiya العربية
5 مشاهدة · 13 uur geleden
23:26
تركيا هي إيران الجديدة ماذا لو قررت أمريكا وإسرائيل ضرب تركيا